Tidlig ultralyd i Trondheim, tips?

Vi dro også til Stig! Kjempeflink lege og er god på å forklare, og tar seg tid slik at man ikke sitter igjen med masse spørsmål etter:)

Jeg var først i uke 8-9, og så igjen en runde i uke 18.

Vi fikk med masse bilder begge gangene, og så kjønnet godt og tydelig siste gang. Fikk noen forsøk på 3D bilder også, men baby lå oppi morkaka så ikke veldig vellykket.

Jeg hadde sikkert 1000 spørsmål og fikk nær alle besvart:-).

Lykke til!

Jeg var først i uke 8-9, og så igjen en runde i uke 18.

Vi fikk med masse bilder begge gangene, og så kjønnet godt og tydelig siste gang. Fikk noen forsøk på 3D bilder også, men baby lå oppi morkaka så ikke veldig vellykket.

Jeg hadde sikkert 1000 spørsmål og fikk nær alle besvart:).

Lykke til!
Så herlig! Sikkert lettere å få svar på alt når man går privat så jeg skal passe på å tenke ut noen innen :)
Tusen takk for svar :)

Hvordan gikk det?? :)
Det gikk ikke helt som forventet dessverre. Ble funnet et avvik, så ble sendt til videre undersøkelse på sykehuset, som videre viste alvorlig hjertefeil og trisomi 21.

Men veldig fornøyd med Stig da, han var flink å informere, gikk ikke rundt grøten, og tok en telefon til sykehuset med en gang slik at vi slapp å gå å vente.

Det gikk ikke helt som forventet dessverre. Ble funnet et avvik, så ble sendt til videre undersøkelse på sykehuset, som videre viste alvorlig hjertefeil og trisomi 21.

Men veldig fornøyd med Stig da, han var flink å informere, gikk ikke rundt grøten, og tok en telefon til sykehuset med en gang slik at vi slapp å gå å vente.
Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne :( så ufattelig trist :( men det er fint dere kjenner dere fikk den hjelpe dere trengte oppi allt :Heartred
Sender en veldig stor klem, ta vare på hverandre :Heartbigred

Back
Topp