Nå har jag bestillt time hos han ogsåHar bestilt time hos han i uke 13, gleder megEller, dvs, kanskje like mye spent! Håper alt er bra
Gikk det bra med lille i magen din da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jag bestillt time hos han ogsåHar bestilt time hos han i uke 13, gleder megEller, dvs, kanskje like mye spent! Håper alt er bra
Gikk det bra med lille i magen din da?
Nå har jag bestillt time hos han ogsåhvordan gikk det med deg, fikk du vite??
![]()

Så utrolig spennende! Du må forteller hvordan det var!!Jeg har ikke vært enda, skal på mandagEt 12+3 da, så er spent på hva han ser da
![]()
Hvilken uke var det? Kunne han se hva det var? Skal fredag så er så spentVi dro også til Stig! Kjempeflink lege og er god på å forklare, og tar seg tid slik at man ikke sitter igjen med masse spørsmål etter![]()
Så herlig! Sikkert lettere å få svar på alt når man går privat så jeg skal passe på å tenke ut noen innenJeg var først i uke 8-9, og så igjen en runde i uke 18.
Vi fikk med masse bilder begge gangene, og så kjønnet godt og tydelig siste gang. Fikk noen forsøk på 3D bilder også, men baby lå oppi morkaka så ikke veldig vellykket.
Jeg hadde sikkert 1000 spørsmål og fikk nær alle besvart.
Lykke til!
Hvordan gikk det??Jeg har ikke vært enda, skal på mandagEt 12+3 da, så er spent på hva han ser da
![]()
Det gikk ikke helt som forventet dessverre. Ble funnet et avvik, så ble sendt til videre undersøkelse på sykehuset, som videre viste alvorlig hjertefeil og trisomi 21.Hvordan gikk det??![]()
Nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegneDet gikk ikke helt som forventet dessverre. Ble funnet et avvik, så ble sendt til videre undersøkelse på sykehuset, som videre viste alvorlig hjertefeil og trisomi 21.
Men veldig fornøyd med Stig da, han var flink å informere, gikk ikke rundt grøten, og tok en telefon til sykehuset med en gang slik at vi slapp å gå å vente.