Tidlig ultralyd for kjønn

Jeg vurderer om å vente til 14+0.. Men skal høre hva private jordmoren jeg går til sier :) jeg klarer bare ikke vente til ordinær ul med mindre jeg får tidlig da :p
Når dere har vært hos legen og du får henvisning for oul, hvor lang tid tar det før du da får datoen? :)

Har veldig lyst til å ta en ul til i uke 12-13, så min stemor får vært med :) Hun kan dessverre ikke få barn selv, så tenkte at det kunne vært koselig for henne å være med på en ul :)

Det vil hun nok sette stor pris på :) Jeg hadde en ekstra UL da jeg gikk med andre og tok med svigermor :) Det syntes hun var kjempestas å få vere med på :) Hun har kun gutter selv, og vi jentene e vel flinkere å involvere våre egne mødre enn det gutter er, så syns det var kjekt å kunne ta henne med :)

Det vil hun nok sette stor pris på :) Jeg hadde en ekstra UL da jeg gikk med andre og tok med svigermor :) Det syntes hun var kjempestas å få vere med på :) Hun har kun gutter selv, og vi jentene e vel flinkere å involvere våre egne mødre enn det gutter er, så syns det var kjekt å kunne ta henne med :)

Ja hun virket lei seg for at hun måtte jobbe når jeg skulle på ul i går, så da fikk jeg tanken om en ekstra ul så hun kan få blitt med :) Ja jeg også tror at vi jenter er mer flinke til det altså ;)

Det er fult mulig å se, bare den lille lar dere få se ^^ privat ul bruker litt lengre tid på å lete etter kjønnet :)
Problemet er at jeg bor på en veldig liten plass, så de eneste som tar ultralyd her, er sykehuset... Kan man betale de for å få en tidlig, da....?

Problemet er at jeg bor på en veldig liten plass, så de eneste som tar ultralyd her, er sykehuset... Kan man betale de for å få en tidlig, da....?

Der samme gjelder meg:-( tror nærmeste privatklinikk ligget 3 t unna :(

Nei, det tror jeg ikke. Men du kan ringe å høre, kan jo hende :-)

Jeg har vært utrolig heldig med hun private jordmoren jeg har valgt å gå til. Hun er utrolig flink og de gangene det har gått galt og jeg måtte komme en gang til for å bekrefte at det ikke var noe utvikling så tok hun ikke noe betalt for det! Og jeg får bilde hver gang :)

Jeg vurderer om å vente til 14+0.. Men skal høre hva private jordmoren jeg går til sier :) jeg klarer bare ikke vente til ordinær ul med mindre jeg får tidlig da :p
Når dere har vært hos legen og du får henvisning for oul, hvor lang tid tar det før du da får datoen? :)
Jeg ble henvist fra gyn, har ikke vært hos legen enda, men fikk vel brev ettet en ukes tid.

Jeg har relativt sen oul. Det er jo sommerferie også i de tider.

Jeg ble henvist fra gyn, har ikke vært hos legen enda, men fikk vel brev ettet en ukes tid.

Jeg har relativt sen oul. Det er jo sommerferie også i de tider.
Ja kan tenke meg at det blir litt sen oul da som du sier det er fellesferien :)

Min er helt innenfor da, den er vel uke 19, og siden 17-19 (17-20 sier de noen steder) er vanlig, er den jo ikke for sen på noe vis.

Min er helt innenfor da, den er vel uke 19, og siden 17-19 (17-20 sier de noen steder) er vanlig, er den jo ikke for sen på noe vis.
Nei det stemmer. Har hørt at første svangerskaps kontroll er vanlig uke 8-12. Jeg har fått i uke 13, så er ikke så sen der.

Det er vanlig at første kontroll er uke 8-12 ja,og oul er den neste.

Sånn standard.

Mitt legekontor vil ha første kontroll uke 10, jeg skal i morgen.

Skal på ul når jeg er 14+0, håper de ser kjønn da :)

Sniker fra oktober :-)
Jeg var på privat UL når jeg var 13+3 og fikk da vite kjønn :-) og det stemte godt på ul senere også :-)

Jeg var på ul i uke 13 sist jeg var gravid og fikk beskjed om at hun trodde det var gutt. Jeg hadde eg sykt sterk magefølelse på jente så jeg trodde ikke helt på henne :p og godt var det for oul i uke 20 viste ei lita jente;)

Back
Topp