Tidlig ultralyd for kjønn

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Noen av dere som har vært på ultralyd før ordinær som har fått vite kjønnet?

Skal på 3D ultralyd uke 14-15, og håper de ser noe da :D også har jeg fått ordinær i uke 17 :)

Svigersøster var i uke 14. Stemte med kjenne på oul også ;)

Jeg får vite 13+3 sannsynligvis. Jordmor var hvertfall skråsikker på at hun kunne se det da:)

Skal bestille privat ul i uke 13, håper å få vite det da! Har hørt at gyn på spesialistsenteret for kvinner i Jessheim er helt rå! Så kommer til å dra til han :-)

Nå fikk jeg lyst å bestille privat ul;)

Har bestilt ul 1. Juli! :D er da 13+6 og håper å se en frisk liten krabat og satser på å få vite kjønnet i samme slengen :D

Missunnelig på alle skal tidlig eller allerede har vært på ul! Jeg har fått time til oul 31.07, da er jeg 17+6, det føles som en evighet til!

Syns liksom litt av spenningen med å ha en liten en i magen er å ikke vite så mye jeg :-P jeg er sikker skikkelig gammeldags! Det blir spennende på ordinær ul men det er ikke så viktig for meg...

Jeg er så utålmodig av meg og vil føle det så fullkommen når jeg får vite om jeg bærer en gutt eller ei jente! Skal på ul når jeg er 11+2 men regner med at det er umulig da å se kjønnet enda :) så da blir det enten å klare vente helt til oul, men mest sannsynlig enda en kontroll i skifte mellom 13-14 :D

Har veldig lyst til å ta en ul til i uke 12-13, så min stemor får vært med :) Hun kan dessverre ikke få barn selv, så tenkte at det kunne vært koselig for henne å være med på en ul :)

Har veldig lyst til å ta en ul til i uke 12-13, så min stemor får vært med :) Hun kan dessverre ikke få barn selv, så tenkte at det kunne vært koselig for henne å være med på en ul :)
God tanke <3
Bestevenninnen min skal bli med på neste ul, hun blir "tante" da hun er alenebarn så det blir kjempe koselig å kunne dele det med hun! :)

God tanke <3
Bestevenninnen min skal bli med på neste ul, hun blir "tante" da hun er alenebarn så det blir kjempe koselig å kunne dele det med hun! :)

Ja føler at hun fortjener å bli innkludert hun også❤️

Å det er koselig da :D

Sist var jeg til UL i uke 13 og fikk ikke vite kjønn av han legen som tok det, han ville ikke si det så tidlig av en eller annen grunn. Men så selv på bildet at det var gutt og det ble det :)

Denne gangen går vi til en annen privat UL om 2 uker når jeg er i uke 12 så får se om han nye legen kan se noe. Ellers skal jeg visst på OUL allerede i uke 14 etter mens termin. Så kanskje de kan se noe da? :)

Ordinær UL er jo i uke 17-20, men da er sambo på havet :( Derfor lurer jeg på å få en ekstra UL noen uker før, rundt uke 16, og da håper jeg at kjønnet er mulig å se :)!

Fikk vite det i uke 13 med mini :)

Ordinær UL er jo i uke 17-20, men da er sambo på havet :( Derfor lurer jeg på å få en ekstra UL noen uker før, rundt uke 16, og da håper jeg at kjønnet er mulig å se :)!

Det er fult mulig å se, bare den lille lar dere få se ^^ privat ul bruker litt lengre tid på å lete etter kjønnet :-)

Back
Topp