Ganske sykt å se!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske sykt å se!
Wow!! Helt utrolig hva man kan få se med godt UL-utstyr! Lett å fordype seg i et sånt bildeÅå, gleder meg til å se alle bildene som dukker opp hvert øyeblikk! Jeg er selv 11+4 i dag, og har endelig otul neste mandag Var på ultralyd privat når jeg var 8+4, det var helt surrealistisk! Tar meg selv i å se på bildene og videoene fra ultralyden, og er allerede forelsketVis vedlegget 415014
Ja, enig! Dette er første gang for meg, og jeg ble veldig overrasket over hvor mye man så allerede så tidligWow!! Helt utrolig hva man kan få se med godt UL-utstyr! Lett å fordype seg i et sånt bilde
Ja det ser ut som jente, men syntes blæra var bittelitt lav, så ikke umulig at dette kan bli en gutt innen du har oul men enn så lenge er det en jente tror jeg Hvis du legger ut på nubqueens på facebook så er jeg sikker på at du får et korrekt svar, de er sinnsykt flinke!TOUL 12+4, legen var 80% sikker på at det er ei jente