Tidlig ultralyd bilder

Husker bare jeg tok utvendig med første på min første, og da var jeg 8 uker cirka Ikke tatt det så tidlig med noen av de andre i mellom, men lest det kun er innvendig Skal på ultralyd selv om 13 dager, og skal da være 7 uker
Der jeg går prøver hun alltid med utvendig først, hvis ikke det blir tydelig nok så tar hun innvendig. Det var mulig å se et foster på meg 6+6 på utvendig, men for å utelukke at det gjemte seg en til og for å se hjerte bedre så tok hun innvendig. Så du kan jo eventuelt spør om å prøve utvendig først.

Jeg skal på ultralyd på mandag, er så spent……. Engstelig for MA selvom jeg har født tre friske og kun hatt to SA tidligere. Så blir godt å berolige seg med ultralyd ✨ Håper alt står bra til der inne! Jeg skal være 7 uker på mandag

TUL i går, det er liv ❤️
7 + 5 i går, og når målet kom, beregnet de også til 7+5.
Så lengden på 1,41 cm var helt perfekt, og stabil, jevn hjerterytme på 143 slag.

Hurra!

Vedlegg

• 20230901_134458.jpg
    20230901_134458.jpg
    1,6 MB · Visninger: 76
Jeg skal på ultralyd på mandag, er så spent……. Engstelig for MA selvom jeg har født tre friske og kun hatt to SA tidligere. Så blir godt å berolige seg med ultralyd ✨ Håper alt står bra til der inne! Jeg skal være 7 uker på mandag
Åååå jeg er så glad!! Alt var bra igår, og med ett hjerte som slo ✨

Vedlegg

• Dokument_2023-09-04_143157.jpeg
    Dokument_2023-09-04_143157.jpeg
    89,4 KB · Visninger: 53
Back
Topp