Tidlig ultralyd bilder

Serenity

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei!
Synes det er kjempe spennende å følge med på alle dere som har tatt TUL. Min blir ikke før 24/8, men starter likevel tråden så alle dere som har vært kan legge ut de fine bildene deres og vi andre kan leve litt gjennom dere❤️


Skriv gjerne hvor langt dere var på vei når bilde ble tatt ! ☺️
 
Når du var på ultralyd, fikk du høre hjertelyden med en gang? Jeg tror ikke jeg tør å se når jeg skal dit, før jeg klarer å «høre» det :Heartred :smiley-ashamed008
 
Jeg trodde jeg var 6+2, men basert på størrelsen på embryoet sa hun 5+6. Fikk ikke høre, bare se et flimmer som hun målte til rundt 105-110 bpm. :Heartred :chicken:

Har ny ultralyd på torsdag - da skal jeg i følge menstermin være 7+5!
 
Husker bare jeg tok utvendig med første på min første, og da var jeg 8 uker cirka Ikke tatt det så tidlig med noen av de andre i mellom, men lest det kun er innvendig Skal på ultralyd selv om 13 dager, og skal da være 7 uker
 
Var på TUL i dag på det som var 6+6 i følge menssyklus :D Viste seg å være 8+0, så det var jo en positiv overraskelse! Liten krabat som lå helt perfekt, og vi hørte hjertet slå:Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_4269.jpeg
    IMG_4269.jpeg
    139,7 KB · Visninger: 95
  • IMG_4270.jpeg
    IMG_4270.jpeg
    61,7 KB · Visninger: 95
Å, så gøy å kunne hoppe en uke frem! Skulle ønske jeg kunne det også :p
Ja, betryggende at det var den veien :Heartred Selvom jeg ikke skjønner helt hvordan:oops: men det betyr enda litt nærmere «tryggere grense» og enda litt nærmere å ikke være så dårlig lenger, så jeg er fornøyd!
 
Så gøy! Stas å se :Heartred men hmmm. Ser du målte samme som meg, ca. 11mm, og hun mente jeg da var 8+0. Blir forvirret
Det var jo rart, men våres nevnte at det er litt avhengig av hvilken beregningsmetode man bruker, for der kom termindato opp som 8.4, men det er normalt å legge på 3 dager som blir den jeg hadde regnet med (11.4).

Hadde hans hatt det systemet så kan det hende den hadde kommet som 7+5 ? (Dette er bare synsing, men virker logisk) :)
 
Back
Topp