Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Via det offentlige fikk jeg time 3. mars.. Derfor dro vi privat i dagHvor lenge måtte dere vente på tul? Var hos legen forrige mandag, da sendte hun henvisning til tul. Jeg har ikke hørt noe, så vet enda ikke når det blir. Hvor lenge måtte dere vente?
Ja okei, men tok det lang tid fra du ble henvist til du fikk vite når du fikk time? Vist du skjønnerVia det offentlige fikk jeg time 3. mars.. Derfor dro vi privat i dag![]()

Jeg ble henvist fredag og fikk brev i posten onsdagJa okei, men tok det lang tid fra du ble henvist til du fikk vite når du fikk time? Vist du skjønner![]()
Såpass, da gikk det fort. Syns det har tatt så lang tid, mulig jeg må ringe å etterlyse detJeg ble henvist fredag og fikk brev i posten onsdag![]()

Nå har jeg også værtDet var noe der, midt i mellom 5 og 6 uker, så hun mente at om en uke så bør det være ett foster med hjerteaktivitet, så da må jeg bare vente og se... Men hun satt at livmorhalsen var lang og lukket, og det var ingenting som tydet på abort per nå![]()
Når har jeg termin da? Hvis jeg er 5+3 i dag?
Ja, jeg fant ut6 oktober