Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kosHurra. Vært på tidlig ultralyd i dag og der var det ei lita reke med bankende hjerte. Ble flyttet frem til 7+5 i dag.
Flere som har vært på tul?
Det var nok godt Var på tul i dag og fikk både se og høre hjertetHurra. Vært på tidlig ultralyd i dag og der var det ei lita reke med bankende hjerte. Ble flyttet frem til 7+5 i dag.
Flere som har vært på tul?

Så godt å bli flyttet fremover. Enda nærmere uke 12Jeg var det 19 desember! Ville se hjertet før vi fortalte nyheten til kommende besteforeldre. Det var så fint å se. Ble faktisk også flyttet fremover, veldig moro!

Verdens beste lyd er lyden av hjertet t mini i magenVar på tul i dag og fikk både se og høre hjertet![]()

jeg har fått time på mandag.Jeg trodde jeg var 7 uker blank i dag, så er kjekt å bli flyttet nesten ei uke fremSå gøy, det var nok fantastisk! Hvor langt "var" du før du ble flyttet frem, og hva er du nå?![]()
Wow, det var jo et stort sprangJeg trodde jeg var 7 uker blank i dag, så er kjekt å bli flyttet nesten ei uke fremer nå 7+ 5
Vippet på 7 + 5 og 7+ 6, men ble 7 + 5. Skal på ny tul i uke 12Wow, det var jo et stort sprang![]()
Hold oss oppdatert, elsker positive tråder som dette!Vippet på 7 + 5 og 7+ 6, men ble 7 + 5. Skal på ny tul i uke 12![]()
Så spennende. Heldigvis går det mer bra enn at det ikke går braSå gøy. Alltid digg å få bekreftet at alt er bra. Og å høre hjertet. Man slapper gjerne av litt mer da.
jeg skal 13 januar. Da vil jeg være 7+ 6 så spent på om alt er bra. Og om jeg blir flyttet frem eller tilbake.
Jeg skal på tul til onsdag. Da er jeg 8+4 etter eggløsningsdagen. Både gleder og gruer meg, men siden jeg er kvalm så tar jeg det som et positivt tegn.
Tiden går så utrolig sent, men har heldigvis ultralyd ganske tidlig på dagen![]()
Jeg fikk det via gynekologen min pga. Femar kur.Vi har ingen private klinikker her, men håper jeg får på sykehuset pga min forrige fødsel. Vente til uke 18 hadde vært forferdelig.