Tidlig UL

Jeg var også idag, ble og flyttet frem!:love017
9+2, var så godt å se og høre bankende hjerte:Heartred.

Jeg skulle egentlig ikke før om en uke, men har hatt så intense magesmerter de siste dagene, så måtte sjekke at alt var som det skulle. :schocked028

Fikk TUL offentlig da jeg var 7+3, men ble flyttet fram til 8+3. Har også bestilt oss TUL privat om tre uker, er da 13+4 :-)

Har sendt mail for å forhøre meg om 3d/4d TUL. Var litt uklart om de tilbydde det her.
Håper på å kunne bestille meg en time snart og få funnet ut hvor langt jeg virkelig er på vei. Iføge lege er jeg 10+2.
Jeg regnet meg fram til rundt 10+6

Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål, men er første graviditet så det får bare være. :facepalm:
Vet dere om det er gynekologisk avd. som tar ultralyd uansett om det er innvendig eller utvendig? :happy:

Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål, men er første graviditet så det får bare være. :facepalm:
Vet dere om det er gynekologisk avd. som tar ultralyd uansett om det er innvendig eller utvendig? :happy:
Da jeg ble fulgt opp av gyn. Avdeling ved sist svangerskap tok de kun innvendig UL. Er vel for at det er mest sikkert før uke 12. Synes det er helt greit med innvendig.

Da jeg ble fulgt opp av gyn. Avdeling ved sist svangerskap tok de kun innvendig UL. Er vel for at det er mest sikkert før uke 12. Synes det er helt greit med innvendig.

Okei, da er det nok det. Men hvilken avdeling tar utvendig på sykehuset? :happy:

Var på tiiiidlig UL igår. Trodde jeg var 6+3, men gyn målte fosteret til 6+0. Ingen bankende hjerte å finne, er det normalt å ikke finne hjertelyd rundt uke 6? Såå bekymret..

Jeg var på tul 21. desember. Var 6+4, ble flyttet tilbake til 6+1. Hjertet hadde nylig begynt å slå :Heartred Skal tilbake på ny tul til tirsdag, da vil jeg være 8+4 ifølge siste tul. Gleder meg veldig, men litt nervøs, håper alt fortsatt ser fint ut :Heartred

Back
Topp