Tidlig UL

Babydrøm2

Glad i forumet
Hurra. Vært på tidlig ultralyd i dag og der var det ei lita reke med bankende hjerte. Ble flyttet frem til 7+5 i dag. :woot:
Flere som har vært på tul?

Vedlegg

• 20200102_175021.jpg
    20200102_175021.jpg
    30,6 KB · Visninger: 59
Last edited:
Jeg var det 19 desember! Ville se hjertet før vi fortalte nyheten til kommende besteforeldre. Det var så fint å se. Ble faktisk også flyttet fremover, veldig moro!

Så fantastisk:love7 jeg har fått time på mandag.

Så herlig å bli flyttet framover da! :) Jeg har ikke bestilt time ennå, men håper å få tul i slutten av januar.

Så gøy, det var nok fantastisk! Hvor langt "var" du før du ble flyttet frem, og hva er du nå? :p

Så gøy. Alltid digg å få bekreftet at alt er bra. Og å høre hjertet. Man slapper gjerne av litt mer da.
jeg skal 13 januar. Da vil jeg være 7+ 6 så spent på om alt er bra. Og om jeg blir flyttet frem eller tilbake.

Så gøy. Alltid digg å få bekreftet at alt er bra. Og å høre hjertet. Man slapper gjerne av litt mer da.
jeg skal 13 januar. Da vil jeg være 7+ 6 så spent på om alt er bra. Og om jeg blir flyttet frem eller tilbake.
Så spennende. Heldigvis går det mer bra enn at det ikke går bra ;)

Så gøy! Var på tidlig ultralyd 18 desember, herlig å se at det var liv der:Heartred

Vi har ingen private klinikker her, men håper jeg får på sykehuset pga min forrige fødsel. Vente til uke 18 hadde vært forferdelig.

Jeg skal på tul til onsdag. Da er jeg 8+4 etter eggløsningsdagen. Både gleder og gruer meg, men siden jeg er kvalm så tar jeg det som et positivt tegn.

Tiden går så utrolig sent, men har heldigvis ultralyd ganske tidlig på dagen :)

Jeg skal på tul til onsdag. Da er jeg 8+4 etter eggløsningsdagen. Både gleder og gruer meg, men siden jeg er kvalm så tar jeg det som et positivt tegn.

Tiden går så utrolig sent, men har heldigvis ultralyd ganske tidlig på dagen :)

Å jeg skal ha på tirsdag, er da 8+2☺️ du er heldig som har tidlig på dagen. Jeg har helt på slutten av arbeidsdagen så kommer til å gå å trippe hele dagen.

Back
Topp