Tidlig ul?

Bare hyggelig :) og skjønner godt du ikke gidder å styre til legen en gang til.
Bare vær veldig tydelig på sykehuset også om hva du ønsker. Da vi kom dit i uke 13 foreslo de uke 18 som neste ul, og jeg bare eeeeeeeh nei:nailbiting: så da fikk jeg komme i uke 16, etter det var det ca annenhver uke gjennom resten av svangerskapet. Men det er jo ulikt hva man behøver, så håper du får den oppfølginga du trenger :happy:
Godt du sier det, for er det jeg er forberedt på også, å ta en hard eeeeeeeeh nei:confused: hvis de foreslår oul som neste ul.
Var mellom uke 12 og 19 at alt galt skjedde her, så nå får de bare hjelpe meg med å følge med altså.:nailbiting:
Håper jo alt går bra denne gangen, men når de ikke kunne si hvorfor alt gikk galt er jeg jo veldig usikker og spent inntil det er bevist at alt går bra.

Godt du sier det, for er det jeg er forberedt på også, å ta en hard eeeeeeeeh nei:confused: hvis de foreslår oul som neste ul.
Var mellom uke 12 og 19 at alt galt skjedde her, så nå får de bare hjelpe meg med å følge med altså.:nailbiting:
Håper jo alt går bra denne gangen, men når de ikke kunne si hvorfor alt gikk galt er jeg jo veldig usikker og spent inntil det er bevist at alt går bra.

Ja, jeg følte meg også veldig utrygg i ukene før og rundt oul, fordi vi så de første tegnene på at noe var feil på oul, så det hjalp med god oppfølging.
Krysser fingrene for at denne gangen skal alt gå fint, og at du får babyen din :) ❤️

Ja, jeg følte meg også veldig utrygg i ukene før og rundt oul, fordi vi så de første tegnene på at noe var feil på oul, så det hjalp med god oppfølging.
Krysser fingrene for at denne gangen skal alt gå fint, og at du får babyen din :) ❤️
Takk!♥️
Regner med det er de ukene der som blir tøffest her også, så får man bare prøve å holdet motet og håpet oppe.:)

Takk!♥️
Regner med det er de ukene der som blir tøffest her også, så får man bare prøve å holdet motet og håpet oppe.:)

Ja, det er en stor milepæl å komme forbi der hvor man fikk dårlige nyheter og der hvor barnet døde. ❤️

Må bare si: wee, bankende hjerte og alt bra etter ultralyden i dag! :smiley-bounce015

Jeg tenker å bestille tidlig ultralyd privat rundt uke 7, for å sjekke at det er liv, at det er ett foster, og at det ikke er ex.u. Og så tenker vi å reise til Gøteborg for å ta ultralyd og NIPT-test rundt uke 11.

Jeg kommer til å få tett oppfølging av fastlegen, så en ul i uke 8ca og en i uke 12. Jeg får det offentlig, slipper unna med egenandelen.

Her blir det to tul på lokalsykehuset og en i forbindelse med morkakeprøven på riksen om vi kommer så langt:)

Samme som meg! 25% sjanse for dødelig utfall, så skal på tul i uke 9 og morkakeprøve i uke 11. hvilke prognoser har dere?:Heartred Håper på det beste for oss begge!!

Blir tidlig UL her også. Rundt uke 10-12 ❤️

Skal på tidlig ultralyd tirsdag neste uke. Er da 7+1. Håper jeg kan få en til i uke 12.

Blir ultralyd uke 7/8 på sykehuset (pga prøverør) :)

Såå deilig! :Heartred Hvor langt var du på vei?
Jepp! Det var fint! I følge mine beregninger var jeg 5+6, kunne ikke høre hjertet, men så såvidt bevegelsen. Legen derimot var veldig klar i talen. Han mente jeg var 6+3 mener jeg. Men jeg tok eggløsningstester, så vet ca når EL var. Men kan jo ha festet seg tidligere enn normalt da, slik at jeg er «lengre på vei» enn hva jeg ville vært med en gjennomsnittlig syklus.

Husk at du ikke skal betale egenandel når det er svangerskapsrelatert :) Jeg får også tidlig ul av sykehuset.
Jeg tenkte ikke på det, har fått frikort kom jeg på.

Tror jeg må ringe legen igjen i morgen. Fikk legetime neste uke, men vil spørre om de kan henvise meg til gyno med en gang, så jeg kan ringe gyno og avtale time til tul så fort som mulig.. eeer så nysgjerrig!

Skal på tidlig ultralyd i morgen. Blir spennende. Krysser fingrene at alt er i orden og at jeg ikke er flere uker lenger på vei en det jeg tror. Vil ikke ha jule baby.

Back
Topp