Tidlig UL

Silje_V

Glad i forumet
August 2018
Desemberlykke 2018
Jeg tenkte vi kunne lage en liste over datoer for tidlig UL samt i hvilken svangerskapsuke den vil bli gjennomført, hvis dere andre synes det er en god ide?:) Jeg liker i alle fall å ha oversikt, så kan vi sammen heie hverandre frem mot målet (som er fødselen). :blob1:Heartbigred

Jeg kan begynne, også bare oppdaterer jeg listen etterhvert som dere fyller inn:)
 
Last edited:
Stardust: fredag 20.april - 7+0
: fredag 4.mai - 9+0
: mandag 4.juni - 13+3

:)

Feste tråden skjer ved å høre med moderator :)
 
23.4 da er jeg 6+6 :gen014
 
Har lyst å ta TUL, men usikker på når. Tenkte kanskje når jeg er 7 uker. Da skal man vel kunne se et bankende hjerte?
 
Har lyst å ta TUL, men usikker på når. Tenkte kanskje når jeg er 7 uker. Da skal man vel kunne se et bankende hjerte?

Det skal man kunne da ja!:) Det er forskjellig når folk ønsker å ta tidlig ultralyd, men jeg tenker at det er likså vanlig å gjøre det som å ikke gjøre det. Mange ønsker å se et bankende hjerte i uke 7-8, mens andre igjen tar tidlig ultralyd i uke 12’ish, mens noen gjør begge deler og andre igjen ikke foretar seg noe før ordinær UL. :Heartred
 
  • Liker
Reactions: CR
Det skal man kunne da ja!:) Det er forskjellig når folk ønsker å ta tidlig ultralyd, men jeg tenker at det er likså vanlig å gjøre det som å ikke gjøre det. Mange ønsker å se et bankende hjerte i uke 7-8, mens andre igjen tar tidlig ultralyd i uke 12’ish, mens noen gjør begge deler og andre igjen ikke foretar seg noe før ordinær UL. :Heartred
Ja, jeg har hatt en tidlig spontanabort før, så tror ikke jeg klarer å slappe av før jeg ser et bankende hjerte hehe:wtf: og skal ikke se bort ifra at det blir enda en før ordinære :woot:
 
16.april 7+2, 4.mai 9+6 og 22.mai 12+2[emoji4]
 
Back
Topp