Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det eneste jeg vil med ul er å se at hjertet slår[emoji17] og bestilte time nå, men da er jeg akkurat 6+0[emoji849] bare avbestille da og finne en time etter påska...
Jeg ville nok ha drøyd litt lenger enn det for å være sikker![]()
Hvorfor det?
Altså litt lenger enn 6+0Såvidt jeg har skjønt kaan det være at man ikke ser noe så tidlig og det er jo dumt. Men det er mulig jeg tar feil altså. Du kan jo ringe/sende mail og høre hva de anbefaler?
Jeg lurer egentlig litt på det samme selv![]()
Skal ikke si noe på service i allefall[emoji87] fikk svar kl 23 på en lørdagskveld[emoji1303]
Hei,
Best om du er ca uke 7+0, fordi vi noen ganger opplever at man likevel er litt kortere på vei, og da kan vi likevel se hjerteslag og si at du er gravid.
Om du kommer i uke 6+0 og da er litt kortere på vei, så ser vi ikke hjerteslag og da kan vi ikke si at du fortsatt er gravid eller ei. Du blir lei deg fordi du ikke får et entydig svar, og har betalt 1400,- uten å få et godt nok svar. Regner med du forstår argumentasjonen? Så hold ut til du er i uke 7+0 ut fra siste mens, så skal vi nok finne hjerteslag også, selv om du er noen dager kortere på vei. Dette har med sykluslengde og befruktningstidspunkt å gjøre, bl.a.
Vennlig hilsen
Klinikksjef Dag Harald Hovind
Ultralydklinikken AS
www.ultralydklinikken.no
Tel: +47 99449800