Tidlig UL

BeeDee

Forelsket i forumet
Altså, nå føler jeg meg skikkelig dum. Men når det står på nettsidene til dem som tar tidlig ul, at de tar d fra uke 7-14, da mener de i fra uke 6+ sant? Ble skikkelig usikker[emoji87][emoji85]

Spørs hvordan man tenker, men man kan i utgangspunktet si man er i uke 7 fra 6+0 til 7+6[emoji23] alt ettersom hvordan man ser det, om man regner at man er i syvende uke eller syv fulgåtte. Men de fleste ULsteder tar fra uke 6/7 ja, men mener å ha lest at fra uke 7 (altså 7+0 eller 7fullgåtte uker) så er det mye mer man kan se/skjekke så det anbefales å vente til da[emoji5]

Jeg vil tro de mener fra 6+0, ja, vet om flere som har tatt den uken :) Og det er jo faktisk det som er uke 7. Men for å være på den sikre siden bør man vel vente til uke 8 (7+0).

Det eneste jeg vil med ul er å se at hjertet slår[emoji17] og bestilte time nå, men da er jeg akkurat 6+0[emoji849] bare avbestille da og finne en time etter påska...

Det eneste jeg vil med ul er å se at hjertet slår[emoji17] og bestilte time nå, men da er jeg akkurat 6+0[emoji849] bare avbestille da og finne en time etter påska...

Jeg ville nok ha drøyd litt lenger enn det for å være sikker :)

Altså litt lenger enn 6+0 :) Såvidt jeg har skjønt kaan det være at man ikke ser noe så tidlig og det er jo dumt. Men det er mulig jeg tar feil altså. Du kan jo ringe/sende mail og høre hva de anbefaler?

Jeg lurer egentlig litt på det samme selv :)

Altså litt lenger enn 6+0 :) Såvidt jeg har skjønt kaan det være at man ikke ser noe så tidlig og det er jo dumt. Men det er mulig jeg tar feil altså. Du kan jo ringe/sende mail og høre hva de anbefaler?

Jeg lurer egentlig litt på det samme selv :)

Hehe ja du sier noe der. Men sannsynligheten når det da skl begynne å slå 5+ ett eller annet. ?
Har sendt dem mail, får vel svar mandag. Jeg vet jeg var 6+ når jeg var hos gyn men min første, og da så vi hjertet... men får bare avvente å se. Kanskje først se om digital stiger[emoji102]

Skal ikke si noe på service i allefall[emoji87] fikk svar kl 23 på en lørdagskveld[emoji1303]

Hei,

Best om du er ca uke 7+0, fordi vi noen ganger opplever at man likevel er litt kortere på vei, og da kan vi likevel se hjerteslag og si at du er gravid.

Om du kommer i uke 6+0 og da er litt kortere på vei, så ser vi ikke hjerteslag og da kan vi ikke si at du fortsatt er gravid eller ei. Du blir lei deg fordi du ikke får et entydig svar, og har betalt 1400,- uten å få et godt nok svar. Regner med du forstår argumentasjonen? Så hold ut til du er i uke 7+0 ut fra siste mens, så skal vi nok finne hjerteslag også, selv om du er noen dager kortere på vei. Dette har med sykluslengde og befruktningstidspunkt å gjøre, bl.a.

Vennlig hilsen
Klinikksjef Dag Harald Hovind
Ultralydklinikken AS
www.ultralydklinikken.no
Tel: +47 99449800

Skal ikke si noe på service i allefall[emoji87] fikk svar kl 23 på en lørdagskveld[emoji1303]

Hei,

Best om du er ca uke 7+0, fordi vi noen ganger opplever at man likevel er litt kortere på vei, og da kan vi likevel se hjerteslag og si at du er gravid.

Om du kommer i uke 6+0 og da er litt kortere på vei, så ser vi ikke hjerteslag og da kan vi ikke si at du fortsatt er gravid eller ei. Du blir lei deg fordi du ikke får et entydig svar, og har betalt 1400,- uten å få et godt nok svar. Regner med du forstår argumentasjonen? Så hold ut til du er i uke 7+0 ut fra siste mens, så skal vi nok finne hjerteslag også, selv om du er noen dager kortere på vei. Dette har med sykluslengde og befruktningstidspunkt å gjøre, bl.a.

Vennlig hilsen
Klinikksjef Dag Harald Hovind
Ultralydklinikken AS
www.ultralydklinikken.no
Tel: +47 99449800

Ikke verst!

Det var det jeg mente :)

Back
Topp