Fikk time 27/9
Da er jeg 7+6 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal på TUL på fertilitetsklinikken i morgen. Det blir bra!
Jeg var et skjelvende aspeløv forrige svangerskaps TUL pga det samme som deg. Men fikk se en frisk og rask spire som løper rundt meg i dag! Jeg brast ut i gråt etter kort tid og hulket såpass at det ikke var noen vits i å fortsette undersøkelsen11 dager igjen til tidlig ul. Gruer meg fryktelig, da jeg har fått dårlige beskjed på tidlig ul de to siste gangene. Krysser fingre for at det går bra denne gangen![]()
Jeg var et skjelvende aspeløv forrige svangerskaps TUL pga det samme som deg. Men fikk se en frisk og rask spire som løper rundt meg i dag! Jeg brast ut i gråt etter kort tid og hulket såpass at det ikke var noen vits i å fortsette undersøkelsen![]()
Jaaa! Krysser fingrene for deg! Skal på ul i morgen. Er spent, men ikke like livredd som forrige gang!Å, tusen takk for solskinnshistorienSå herlig! Håper jeg er like heldig
![]()
Var det innvendig UL?Jeg har vært på ultralyd i dag (6+5)!!! Det var definitivt noe inni der og fastlegen målte den lille frøet til å stemme godt med min utregning av terminFikk ikke sett noe hjerte som slo, vet ikke om UL-maskinen ikke var avansert nok. Fastlegen min ville at jeg skulle komme tilbake om en uke, slik at hun kunne se at frøet hadde vokst
dette blir spennende!!! Jeg har ikke turt å ha så store forhåpninger, siden jeg hadde EXU for tre år siden. Men nå sitter den der den skal i hvertfall
![]()
Ja, det var det.Var det innvendig UL?
Lykke til!TUL i dag!! Er spent..
Lykke til!TUL i dag!! Er spent..
Åååå så herlig!Alt vel på TUL i dag!Lille bønna ble målt til å være 7+4 og hjertet slo som bare det!
Ble bra nok bilder med utvendig ul så slapp å av med buksa også!