Tidlig UL

Fikk time 27/9 :) Da er jeg 7+6 :)

Har bestemt meg for tidlig ul i uke 8, og en gang etter uke 12 før vi sier det til noen. Sist hadde jeg ikke ul før blødninger i uke 14, så om det så ikke skulle gå hele veien denne gangen, hadde det vært fint å se et bankende hjerte en gang hvertfall. Det fikk jeg ikke sist, så gleder meg masse til det :)

Noen som har noen bra steder å anbefale i Oslo/ Bærumområdet?

Jeg har vært på ultralyd i dag (6+5)!!! Det var definitivt noe inni der og fastlegen målte den lille frøet til å stemme godt med min utregning av termin :) Fikk ikke sett noe hjerte som slo, vet ikke om UL-maskinen ikke var avansert nok. Fastlegen min ville at jeg skulle komme tilbake om en uke, slik at hun kunne se at frøet hadde vokst :) dette blir spennende!!! Jeg har ikke turt å ha så store forhåpninger, siden jeg hadde EXU for tre år siden. Men nå sitter den der den skal i hvertfall ❤️

Ups, ble akutt utålmodig og bestilte time til TUL på mandag. Er da 7+3 Iiik!! :D

18 dager til TUL! Gleder meg sånn!! Håper på å se et fint bankende hjerte, og at lille har vokst godt <3 noen av dere som har med vordende far?

11 dager igjen til tidlig ul. Gruer meg fryktelig, da jeg har fått dårlige beskjed på tidlig ul de to siste gangene. Krysser fingre for at det går bra denne gangen:)

11 dager igjen til tidlig ul. Gruer meg fryktelig, da jeg har fått dårlige beskjed på tidlig ul de to siste gangene. Krysser fingre for at det går bra denne gangen:)
Jeg var et skjelvende aspeløv forrige svangerskaps TUL pga det samme som deg. Men fikk se en frisk og rask spire som løper rundt meg i dag! Jeg brast ut i gråt etter kort tid og hulket såpass at det ikke var noen vits i å fortsette undersøkelsen ;)

Jeg var et skjelvende aspeløv forrige svangerskaps TUL pga det samme som deg. Men fikk se en frisk og rask spire som løper rundt meg i dag! Jeg brast ut i gråt etter kort tid og hulket såpass at det ikke var noen vits i å fortsette undersøkelsen ;)

Å, tusen takk for solskinnshistorien:) Så herlig! Håper jeg er like heldig:)

Å, tusen takk for solskinnshistorien:) Så herlig! Håper jeg er like heldig:)
Jaaa! Krysser fingrene for deg! Skal på ul i morgen. Er spent, men ikke like livredd som forrige gang! :)

Jeg har vært på ultralyd i dag (6+5)!!! Det var definitivt noe inni der og fastlegen målte den lille frøet til å stemme godt med min utregning av termin :) Fikk ikke sett noe hjerte som slo, vet ikke om UL-maskinen ikke var avansert nok. Fastlegen min ville at jeg skulle komme tilbake om en uke, slik at hun kunne se at frøet hadde vokst :) dette blir spennende!!! Jeg har ikke turt å ha så store forhåpninger, siden jeg hadde EXU for tre år siden. Men nå sitter den der den skal i hvertfall ❤️
Var det innvendig UL?

Jeg skal på TUL den 10.10. Er da 8+3 etter mine beregninger, var på akkurat samme dag i svangerskapet sist gang :) Gleder meg!

Alt vel på TUL i dag! :D Lille bønna ble målt til å være 7+4 og hjertet slo som bare det! :D Ble bra nok bilder med utvendig ul så slapp å av med buksa også!

Back
Topp