Tidlig UL

Var hos legen i dag og skulle bli henvist til tidlig ul. :) Veldig spent på når jeg får time!

Bra! Spesielt grunn at du skal ha en TUL?
Har hatt 2 ma i uke 10/11 så kun for å lette på bekymringene. Liker ikke tanken på å gå med nok et sykt/dødt foster inni meg.. Men forrige graviditet endte jo med en frisk unge så krysser fingrene for at kroppen min har lært hvordan det gjøres rett :)

Skal på ultralyd hos lege når jeg er 6+2 for å berolige meg, da jeg hadde tidlig sa sist graviditet. Håper å se hjerteslag :-D

Nå har jeg vært på ul, og gyn så ingenting i buken og i eggstokk/eggleder. Og det er bra! Men hun så ikke noe til embryoet, så jeg er nok alt for tidlig ute. Har ny time om en uke (6+3) og hun sa hun forventet å se embryo og hjerteaktivitet på det tidspunktet.

Nå har jeg vært på ul, og gyn så ingenting i buken og i eggstokk/eggleder. Og det er bra! Men hun så ikke noe til embryoet, så jeg er nok alt for tidlig ute. Har ny time om en uke (6+3) og hun sa hun forventet å se embryo og hjerteaktivitet på det tidspunktet.
Det er jo lovende! Håper du får se et bankende hjerte neste gang!

Så bra det ikke er noe ex.u på gang da! Håper på bankende hjerte neste gang! :)

I dag har jeg fått se den pittelille plommesekken, og antydningen til et mini-foster ❤️ Alt vel så langt.

Legetime 7 sept, håper på henvisning til TUL, han gjorde det sist jeg ble gravid. (Mistet i april) Jeg får vel også TUL pga jeg er overvektig og gammal :P

Her blir det tidlig UL i uke 7/8 :) Gleder meg!!

Noen som vet om man får bilde på tidlig ultralyd hos fastlegen? :)
Jeg har ikke fått det, men så er det apparatet gammelt og det er ikke utskrift på det :P

Nå er det ikke mange dagene til jeg forhåpentligvis får se et hjerte som slår :)

Har bestilt ul på Volvat 18. oktober, gleder meg til det!

Jeg skal på ul rundt 6. Uke, men venter på time. Det er også for å sjekke at det ikke ligger utenfor livmor igjen. Håper på at dette er en skikkelig terminspire - så ønsket!
I dag er dagen for min opprinnelige termin, men det viste seg å være svangerskap i egglederen. Nå er det godt å glede seg over positive tester igjen.

Back
Topp