Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra! Spesielt grunn at du skal ha en TUL?Var hos legen i dag og skulle bli henvist til tidlig ul.Veldig spent på når jeg får time!
Har hatt 2 ma i uke 10/11 så kun for å lette på bekymringene. Liker ikke tanken på å gå med nok et sykt/dødt foster inni meg.. Men forrige graviditet endte jo med en frisk unge så krysser fingrene for at kroppen min har lært hvordan det gjøres rettBra! Spesielt grunn at du skal ha en TUL?
Det er jo lovende! Håper du får se et bankende hjerte neste gang!Nå har jeg vært på ul, og gyn så ingenting i buken og i eggstokk/eggleder. Og det er bra! Men hun så ikke noe til embryoet, så jeg er nok alt for tidlig ute. Har ny time om en uke (6+3) og hun sa hun forventet å se embryo og hjerteaktivitet på det tidspunktet.
Så bra det ikke er noe ex.u på gang da! Håper på bankende hjerte neste gang!Nå har jeg vært på ul, og gyn så ingenting i buken og i eggstokk/eggleder. Og det er bra! Men hun så ikke noe til embryoet, så jeg er nok alt for tidlig ute. Har ny time om en uke (6+3) og hun sa hun forventet å se embryo og hjerteaktivitet på det tidspunktet.
Håper det - men er aller mest fornøyd med å vite at det er et normalt svangerskap per nåSå bra det ikke er noe ex.u på gang da! Håper på bankende hjerte neste gang!![]()
Tvi tviDet er jo lovende! Håper du får se et bankende hjerte neste gang!
Åhh, så utrolig heldig du erEr så heldig å ha mamma som både er jordmor og tar UL. Så har tatt ukentlig UL siden jeg fant ut at jeg var gravid![]()
Jeg har ikke fått det, men så er det apparatet gammelt og det er ikke utskrift på detNoen som vet om man får bilde på tidlig ultralyd hos fastlegen?![]()