Tidlig UL

Panamama

Glad i forumet
Har bestilt time til tidlig UL 7+3, men jeg er såååå utålmodig så jeg vurderer å bytte den til uke 6+3 :P Hva tenker dere? Noen som har vært på TUL i uke 6, hva fikk dere se?

I uke seks var det bare en strek , men såg att der var ett hjerte som slo.
Var på ul i dag 7+6 da ser man en liten reke med ett litt større hjerte. Så man ser igrun ikke noe annet en att der er noe:)
b1fbb34a0914c99803d20ea0db9966ea
dette er i dag.

Har bestilt time til tidlig UL 7+3, men jeg er såååå utålmodig så jeg vurderer å bytte den til uke 6+3 :P Hva tenker dere? Noen som har vært på TUL i uke 6, hva fikk dere se?
Jeg skal i morgen og håper virkelig de finner et bankende hjerte. Da er jeg 6+2 ☺

I uke seks var det bare en strek , men såg att der var ett hjerte som slo.
Var på ul i dag 7+6 da ser man en liten reke med ett litt større hjerte. Så man ser igrun ikke noe annet en att der er noe:)
b1fbb34a0914c99803d20ea0db9966ea
dette er i dag.
Så koselig ❤️ Kjempefint bilde og gratulerer med bankende hjerte. Er så utålmodig etter å se at alt er som det skal og at hjertet slår, også er jeg bare 5+2 i dag :P

var på tul i uke 6 forrige gang med kommende storesøster, da såg vi bare en strek med bankende hjerte, i går var vi i uke 7+3 og såg tydelig her er hode og kropp, hjerte og starten på hender :)

var på tul i uke 6 forrige gang med kommende storesøster, da såg vi bare en strek med bankende hjerte, i går var vi i uke 7+3 og såg tydelig her er hode og kropp, hjerte og starten på hender :)
Da må jeg bare holde ut disse to ukene da :P Jeg er så sykt kontrollfreak så jeg burde egentlig hatt et UL apprat hjemme :P Kanskje man får kjøpt på ebay! Ler! (tuller selvfølgelig, hvis noen ikke skulle skjønne det :P )

Da må jeg bare holde ut disse to ukene da :p Jeg er så sykt kontrollfreak så jeg burde egentlig hatt et UL apprat hjemme :p Kanskje man får kjøpt på ebay! Ler! (tuller selvfølgelig, hvis noen ikke skulle skjønne det :p )
hahah! Det kadde faktiskvært drømmen :P forrige svangerskap var vi til ul hver 4. uke etter oul, det synes jeg var heeelt innafor :D

Haha! Heldig! :D Blir dyrt å gjøre det privat :p
uff.. ja, nei det koster.. vi ble gravide med pergotime forrige gang så da fikk vi uk i uke 6 og 12 hos gyn og de etter oul var også på sykehuset så vi betalte aldri noenting :P Denne gangen derimot må vi nok betale på den vi skal på etter oul. vil se babyen med 3d, og da må vi privat..

uff.. ja, nei det koster.. vi ble gravide med pergotime forrige gang så da fikk vi uk i uke 6 og 12 hos gyn og de etter oul var også på sykehuset så vi betalte aldri noenting :P Denne gangen derimot må vi nok betale på den vi skal på etter oul. vil se babyen med 3d, og da må vi privat..
Da forstår jeg! Men koselig å se lille Baby så ofte. Her skal jeg på UL i uke 7, 12 og 3D privat + ordinær UL. Blir dyrt nok bare det :P

Var 6+1, så et bankende hjerte :)

Da forstår jeg! Men koselig å se lille Baby så ofte. Her skal jeg på UL i uke 7, 12 og 3D privat + ordinær UL. Blir dyrt nok bare det :p
så sant det ikke er noe som må sjekkes denne gangen så blir det nok det her også :)

Back
Topp