Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal i morgen og håper virkelig de finner et bankende hjerte. Da er jeg 6+2 ☺Har bestilt time til tidlig UL 7+3, men jeg er såååå utålmodig så jeg vurderer å bytte den til uke 6+3Hva tenker dere? Noen som har vært på TUL i uke 6, hva fikk dere se?
Så koseligI uke seks var det bare en strek , men såg att der var ett hjerte som slo.
Var på ul i dag 7+6 da ser man en liten reke med ett litt større hjerte. Så man ser igrun ikke noe annet en att der er noe
dette er i dag.![]()
Så spennende! Si ifra hvordan det gikk da! Og masse lykke tilJeg skal i morgen og håper virkelig de finner et bankende hjerte. Da er jeg 6+2 ☺
Da må jeg bare holde ut disse to ukene davar på tul i uke 6 forrige gang med kommende storesøster, da såg vi bare en strek med bankende hjerte, i går var vi i uke 7+3 og såg tydelig her er hode og kropp, hjerte og starten på hender![]()
hahah! Det kadde faktiskvært drømmenDa må jeg bare holde ut disse to ukene daJeg er så sykt kontrollfreak så jeg burde egentlig hatt et UL apprat hjemme
Kanskje man får kjøpt på ebay! Ler! (tuller selvfølgelig, hvis noen ikke skulle skjønne det
)
Haha! Heldig!hahah! Det kadde faktiskvært drømmenforrige svangerskap var vi til ul hver 4. uke etter oul, det synes jeg var heeelt innafor
![]()
uff.. ja, nei det koster.. vi ble gravide med pergotime forrige gang så da fikk vi uk i uke 6 og 12 hos gyn og de etter oul var også på sykehuset så vi betalte aldri noentingHaha! Heldig!Blir dyrt å gjøre det privat
![]()
Da forstår jeg! Men koselig å se lille Baby så ofte. Her skal jeg på UL i uke 7, 12 og 3D privat + ordinær UL. Blir dyrt nok bare detuff.. ja, nei det koster.. vi ble gravide med pergotime forrige gang så da fikk vi uk i uke 6 og 12 hos gyn og de etter oul var også på sykehuset så vi betalte aldri noentingDenne gangen derimot må vi nok betale på den vi skal på etter oul. vil se babyen med 3d, og da må vi privat..
så sant det ikke er noe som må sjekkes denne gangen så blir det nok det her ogsåDa forstår jeg! Men koselig å se lille Baby så ofte. Her skal jeg på UL i uke 7, 12 og 3D privat + ordinær UL. Blir dyrt nok bare det![]()