Bekymringene tok overhånd. Da blir det ultralyd på lørdag og jeg er 5+6. Håper å se hjerteaktivitet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer selv å flytte min time,har 12.5 da er jeg 8+2, me tror jeg må ha en om ett par ukerBekymringene tok overhånd. Da blir det ultralyd på lørdag og jeg er 5+6. Håper å se hjerteaktivitet![]()
Gratulerer
Gratulerer! Kjempe fint bilde
For min del er det pga assistert befrukting. Tidlig ul rundt uke 7 da de vil vite antall og om det er hjerteaksjon eller ikke.Hvorfor får dere ul så tidlig? Ringte inn min graviditet hos fastlegen i går og jeg skal på min første legetime (ikke ul) 9 juni... Er 33 år og har hatt to normale graviditeter fra før..
Hvorfor får dere ul så tidlig? Ringte inn min graviditet hos fastlegen i går og jeg skal på min første legetime (ikke ul) 9 juni... Er 33 år og har hatt to normale graviditeter fra før..
Pga tidligere MA, sa og senabort.Hvorfor får dere ul så tidlig? Ringte inn min graviditet hos fastlegen i går og jeg skal på min første legetime (ikke ul) 9 juni... Er 33 år og har hatt to normale graviditeter fra før..
Har gått gjennom prøverør![]()
Lykke tilUltralyd i dag!! Sleit med å sove i natt, er så redd det ikke er liv der inne. Men samtidig blir det veldig spennende, så gleder meg også![]()