Tidlig ul

Bekymringene tok overhånd. Da blir det ultralyd på lørdag og jeg er 5+6. Håper å se hjerteaktivitet:)

Bekymringene tok overhånd. Da blir det ultralyd på lørdag og jeg er 5+6. Håper å se hjerteaktivitet:)
Vurderer selv å flytte min time,har 12.5 da er jeg 8+2, me tror jeg må ha en om ett par uker:)

Ul i dag og der så vi en liten spire som passa bra å være beregnet til 6+6 :) :)
ImageUploadedByBV Forum1460380726.408879.jpg

Takk alle :) :)

7 dager da jeg nok engang ombestemte meg og avlyste på oslo city legesenter på grunn av dårlige tilbakemeldinger og heller bestilte hos jordmorklinikken:)

Er 6+2 da:)

Hvorfor får dere ul så tidlig? Ringte inn min graviditet hos fastlegen i går og jeg skal på min første legetime (ikke ul) 9 juni... Er 33 år og har hatt to normale graviditeter fra før..

Hvorfor får dere ul så tidlig? Ringte inn min graviditet hos fastlegen i går og jeg skal på min første legetime (ikke ul) 9 juni... Er 33 år og har hatt to normale graviditeter fra før..
For min del er det pga assistert befrukting. Tidlig ul rundt uke 7 da de vil vite antall og om det er hjerteaksjon eller ikke. :)

Pga prøverør her også :)

Jeg skal til fastlegen på torsdag for å få henvisning til tidlig UL i uke 7 som jeg har krav på denne gangen pga jeg hadde en (dramatisk) exu i fjor høst... blir godt å se om spiren ligger der han skal :)

Pga tidligere MA, sa og senabort.

Ultralyd i dag!! Sleit med å sove i natt, er så redd det ikke er liv der inne. Men samtidig blir det veldig spennende, så gleder meg også :)

Back
Topp