Jeg har hatt 5 sa, en kjemisk og en ma med utskrapning i uke 8, derfor jeg får tidlig ul på sykehuset.
Jeg får hos gynekolog etter en SA bare. Betaler egenandel på 60 kroner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt 5 sa, en kjemisk og en ma med utskrapning i uke 8, derfor jeg får tidlig ul på sykehuset.
Hva er egentlig gode grunner for å få tidlig ul?tror vi kommer til å bestille privat, bare for å se at alt er bra før vi kunngjør det rundt uke 12
![]()
Jeg får hos gynekolog etter en SA bare. Betaler egenandel på 60 kroner![]()
Så bra at dere får så god oppfølging etter sa(er)Jeg også har til sammen hatt 4 SA. Så er på oppfølging gjennom sykehuset, så er der ca hver 14 dag![]()
Samme her. Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang. Selv om det er kjempelenge til oulHm.. vet ikke om jeg skal ha tidlig ultralyd jeg.. men jeg føler ALLE har det for tiden..? Jeg får diskutere det med mannen![]()
Hm.. vet ikke om jeg skal ha tidlig ultralyd jeg.. men jeg føler ALLE har det for tiden..? Jeg får diskutere det med mannen![]()
I samme båt selvSamme her. Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang. Selv om det er kjempelenge til oul![]()
Samme her. Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang. Selv om det er kjempelenge til oul![]()
I samme båt selvJeg hadde det ikke i forrige svangerskap og syntes egentlig det var greit. Har blitt mer usikker nå, greier ikke bli enig med meg selv og mannen sier at jeg får bestemme
Det er jo mye penger...
Hehe, kanskje jeg trenger det selv også hvis ikke det kommer noen symptomer snartAkkurat nå føler jeg meg så lite gravid at om dette fortsetter må jeg kanskje ta en TUL for å bli overbevist![]()
Hehe, kanskje jeg trenger det selv også hvis ikke det kommer noen symptomer snart
Følte liksom de ømme brystene kom så fort sist, men så fant jeg ut at jeg var gravid en hel uke tidligere denne gangen![]()
Ja, ventetiden blir så utrolig lang!Hehe! Ja det er kanskje ulempen med å teste positivt så tidlig![]()