Tidlig UL

Hva er egentlig gode grunner for å få tidlig ul? :) tror vi kommer til å bestille privat, bare for å se at alt er bra før vi kunngjør det rundt uke 12 :)

Jeg også har til sammen hatt 4 SA. Så er på oppfølging gjennom sykehuset, så er der ca hver 14 dag :)

Jeg har hatt 5 sa, en kjemisk og en ma med utskrapning i uke 8, derfor jeg får tidlig ul på sykehuset.
Jeg får hos gynekolog etter en SA bare. Betaler egenandel på 60 kroner :)
Jeg også har til sammen hatt 4 SA. Så er på oppfølging gjennom sykehuset, så er der ca hver 14 dag :)
Så bra at dere får så god oppfølging etter sa(er) :) Jeg er foreløpig så heldig at jeg ikke har opplevd det <3

Vil prøve å få meg en ultralyd siden jeg hadde blødning fra cyste 2 uker etter SA. Greit å få sjekka om det er nye cyster. Håper legen er grei ;-)

Har foreløpig time når jeg er 7+2 ettersom de ikke kunne se mer enn en måned frem i tid i systemet deres. Får jo se et bankende hjerte dersom alt er ok, men når jeg Google ser det jo igrunn kun ut som en liten klump da. Sist når jeg var i uke 12 så det jo ut som en ordentlig baby, så lurer på at jeg kanskje venter likevel til uke 11 eller noe. Litt usikker :p

Hm.. vet ikke om jeg skal ha tidlig ultralyd jeg.. men jeg føler ALLE har det for tiden..? Jeg får diskutere det med mannen :p

Hm.. vet ikke om jeg skal ha tidlig ultralyd jeg.. men jeg føler ALLE har det for tiden..? Jeg får diskutere det med mannen :p
Samme her. Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang. Selv om det er kjempelenge til oul:p

Samme her. Hadde det ikke vært for forumet hadde jeg nok ikke tenkt tanken engang. Selv om det er kjempelenge til oul:p
I samme båt selv :P Jeg hadde det ikke i forrige svangerskap og syntes egentlig det var greit. Har blitt mer usikker nå, greier ikke bli enig med meg selv og mannen sier at jeg får bestemme :) Det er jo mye penger...

Skal ha tidlig ultralyd den 10/2 pga exu sist... Er da 5+6. Håper på å få gode nyheter :Heartpink:Heartpink
Har en bedre magefølelse nå enn sist, å begynt å tro det går bra.. men livredd for at jeg blir knust :crybaby2

I samme båt selv :p Jeg hadde det ikke i forrige svangerskap og syntes egentlig det var greit. Har blitt mer usikker nå, greier ikke bli enig med meg selv og mannen sier at jeg får bestemme :) Det er jo mye penger...

Akkurat nå føler jeg meg så lite gravid at om dette fortsetter må jeg kanskje ta en TUL for å bli overbevist :p

Jeg skal i uke 8. Hadde en MA i uke 15 i fjor sommer så får nøye oppfølging nå.. Gruer meg, men håper alt står bra til med lille spiren <3

Jeg skal på mandag igjen. Da er jeg 6+1 uke på vei. Mye magesmerter, så vil se at alt er som det skal inni der. Håper det ikke er noe galt :(

jeg skal den 8/2, og er da litt over 6 uker på vei.

Akkurat nå føler jeg meg så lite gravid at om dette fortsetter må jeg kanskje ta en TUL for å bli overbevist :p
Hehe, kanskje jeg trenger det selv også hvis ikke det kommer noen symptomer snart;)
Følte liksom de ømme brystene kom så fort sist, men så fant jeg ut at jeg var gravid en hel uke tidligere denne gangen:p

Hehe, kanskje jeg trenger det selv også hvis ikke det kommer noen symptomer snart;)
Følte liksom de ømme brystene kom så fort sist, men så fant jeg ut at jeg var gravid en hel uke tidligere denne gangen:p

Hehe! Ja det er kanskje ulempen med å teste positivt så tidlig ;)

Back
Topp