Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det var tidligSist var vi rundt 14 uker, og da fikk vi vite kjønn. Så tenkte bestille det samme denne gangen![]()
Jeg har bestilt privat gynekolog - så tar første kontroll og UL 8 februar. Tror jeg er 11 uker da sånn cirka.altfor lenge til
![]()
Hørte dere hjertet slå?Jeg var hos gynekologen i går (hadde bestilt time av andre årsaker lenge før jeg ble gravid) Hun tok en innvendig ultralyd hvor man kunne se embryoet som en liten "bønne", samt høre og se hjerterytmen
Utifra siste mens og bildene som viste at embryoet var litt over en halv cm kunne hun si at jeg var 6+1 på vei. Sjekket også lengden på livmorhalsen. Fikk med meg bildene hjem![]()
Sist var vi rundt 14 uker, og da fikk vi vite kjønn. Så tenkte bestille det samme denne gangen![]()
Oi, det var tidlig![]()
Hørte dere hjertet slå?
Åh så herlig
Gleder meg veldig til dette selv.
Aha, jeg har bare gått til UL på sykehuset fra uke 9, så får ikke vite noe derJeg hadde ul i uke 13 med sønnen min, fikk vite kjønn![]()
Ja, det var en positiv overraskelse. Hun var ikke i tvil, så vi ble litt satt ut og ikke minst veldig glade <3Oi, det var tidlig![]()