Tidlig ul

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hei damer,

Er det noen her inne som har tenkt seg på tidlig ul?

Når isåfall bestiller dere?
Hvor langt er dere på vei ved tidlig ul?

Hei damer,

Er det noen her inne som har tenkt seg på tidlig ul?

Når isåfall bestiller dere?
Hvor langt er dere på vei ved tidlig ul?
Jeg skal ha rundt uke 7 og 12:) har allerede vært hos legen så han sender henvisning.

Pga. Mye smerter og blødning. Ble det ul i natt, skal på ny om en uke... Men kan ikke ul være skadelig?

Jeg har bestilt privat gynekolog - så tar første kontroll og UL 8 februar. Tror jeg er 11 uker da sånn cirka. :) altfor lenge til :)

Skal i utganspunktet om en uke 7+0, men mannen må på jobb i dag, så tenker jeg utsetter den til han kommer hjem. Vil gjerne ha han med :)

Jeg skal på privat UL når jeg er rundt 8+3 for å bekrefte liv, så vil jeg gjerne gå når jeg er rundt 14uker for å se om jeg kan få vite kjønnet, er så utrolig utålmodig og nygjerrig :P

Jeg skal på privat UL når jeg er rundt 8+3 for å bekrefte liv, så vil jeg gjerne gå når jeg er rundt 14uker for å se om jeg kan få vite kjønnet, er så utrolig utålmodig og nygjerrig :P
14 uker kan være litt tidlig for å få vite kjønnet.

Jeg har allerede bestilt:) Er på en privatklinikk og veldig enkelt å bestille på nettet. Vil da være 11+4 ved ULen.

Skal til legen på torsdag. Da sender hun nok henvisning videre, så får vi se når det blir. Men tenker og ta en privat også et par uker etterpå :-)

Tenkte å ringe legen i morgen, så sender hun henvisning. Har hatt svangerskap utenfor livmor, så får ul i uke 6-7 en gang. Så regner med jeg får i slutten av neste uke.

Jeg vil ha en i uke 7.. er det for "tidlig"?. Vil vite at det er et hjerte som slår.. er så bekymret for det.

Ja, jeg skal i uke 9 som en del av oppfølgingen ettersom jeg går på progesterontilskudd.

Jeg vil ha en i uke 7.. er det for "tidlig"?. Vil vite at det er et hjerte som slår.. er så bekymret for det.

Med sønnen min hadde jeg i uke 7. Det var fantastisk å se hjertet slå, selv om det er begrenset hvor mye annet man ser. Har man sett hjerte slå, er jo sannsynligheten for sa svært liten tenker jeg :)

Skal på tidlig ul om 1 uke ( i uke 8) for å se etter hjerteaktivitet da jeg har mistet 2 ganger før. Hvis alt ser bra ut vil jeg også ha en ul i etter uke 12 for å forsikre meg at alt ser bra ut før jeg offentligjører graviditeten.

Skal på ul til onsdag, da er jeg 4+2 uker. Bestilte idag hos privat gyn.
Deretter blir det hver tredje-fjerde uke, da jeg sliter med ustabilt blodsukker pga diabetes :oops:

Gleder meg sånn til å høre det lille hjertet slå:love017

Back
Topp