Tidlig UL

Du får ikke henvisning til tidlig ul uten en god grunn. Som regel må man bestille time hos privat klinikk og det koster en del.

Da har vi bestilt ul også ! I uke 11 :) noen som har Vært på det Før ? Hvordan foregår det ? Er det ubehagelig ? Aldri Vært hos gynekolog før

Da har vi bestilt ul også ! I uke 11 :) noen som har Vært på det Før ? Hvordan foregår det ? Er det ubehagelig ? Aldri Vært hos gynekolog før
Jeg har ikke vært selv, men lurer på om det er innvendig ul når det er så tidlig? Innvendig er uansett ikke ubehagelig (forutenom at situasjonen i seg selv er ubehagelig da :p ). Utvendig ul er ikke ubehagelig heller.

Jeg har ikke vært selv, men lurer på om det er innvendig ul når det er så tidlig? Innvendig er uansett ikke ubehagelig (forutenom at situasjonen i seg selv er ubehagelig da :p ). Utvendig ul er ikke ubehagelig heller.
De tilbyr ul fra uke 5. Så regner med den er innvendig :)

Jeg var på UL på fredag.. på Volvat ( kr 1100 ) Var innvendig.. tror nok ikke de klarer å se noe med utvendig UL så tidlig.. både pga størrelsen på fosteret ( type 1 cm).. og fordi den ligger så langt ned i magen...

Hmm... kanskje de gjør forskjellig.. for jeg mener jeg hadde innvendig også i uke 11-12 med forrigemann...

Står på kvinneklinikken Jessheim sin hjemmeside også at den ultralyden rundt uke 12 er utvendig :) men mulig de tar den innvendig noen steder også :)

Står på kvinneklinikken Jessheim sin hjemmeside også at den ultralyden rundt uke 12 er utvendig :) men mulig de tar den innvendig noen steder også :)
Ellers så husker jeg rett og slett feil ;) men mener alt før oul var innvendig..

Back
Topp