Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke vært selv, men lurer på om det er innvendig ul når det er så tidlig? Innvendig er uansett ikke ubehagelig (forutenom at situasjonen i seg selv er ubehagelig daDa har vi bestilt ul også ! I uke 11noen som har Vært på det Før ? Hvordan foregår det ? Er det ubehagelig ? Aldri Vært hos gynekolog før
De tilbyr ul fra uke 5. Så regner med den er innvendigJeg har ikke vært selv, men lurer på om det er innvendig ul når det er så tidlig? Innvendig er uansett ikke ubehagelig (forutenom at situasjonen i seg selv er ubehagelig da). Utvendig ul er ikke ubehagelig heller.
I uke 11-12 tok de utvendig på meg sist hvertfall![]()
Hmm... kanskje de gjør forskjellig.. for jeg mener jeg hadde innvendig også i uke 11-12 med forrigemann...
Blir nok innvendig på meg ! Haha, er en god del mage her ^^Står på kvinneklinikken Jessheim sin hjemmeside også at den ultralyden rundt uke 12 er utvendigmen mulig de tar den innvendig noen steder også
![]()
Ellers så husker jeg rett og slett feilStår på kvinneklinikken Jessheim sin hjemmeside også at den ultralyden rundt uke 12 er utvendigmen mulig de tar den innvendig noen steder også
![]()