Tidlig Ul

Jeg får det pga IVF. De vil se at ungen ligger på riktig sted :)

Fastlegen har ul-apparat så får på hver kontroll. Jeg hadde en MA som tilfeldig ble oppdaget i uke 9, og kroppen gjorde ingen tegn til å merke noe. Følte meg gravid og alt var tilsynelatende bra. Derfor skal jeg ha UL uke 8 nå for å se at det er noe der, sånn at vi kan slappe av og glede oss :)

Jeg har bestilt tidlig UL neste fredag.. skal da være 6 + 1... og i følge BV appen skal hjertet begynne å slå i dag'ish... så da burde det være gode muligheter til å se et lite bankende hjerte :Heartred

Jeg kommer til å be om tidlig ul for å fastsette termin, ettersom jeg er litt usikker på eksakte termindatoen :) i tillegg har jeg hatt ma og sa, så det er vel en viss tanke med å føle at ting er som det skal :)

Jeg kommer til å be om tidlig ul for å fastsette termin, ettersom jeg er litt usikker på eksakte termindatoen :) i tillegg har jeg hatt ma og sa, så det er vel en viss tanke med å føle at ting er som det skal :)
Det skjønner jeg. Gjør mye med bekymringa og få sjekka det da!

Det skjønner jeg. Gjør mye med bekymringa og få sjekka det da!
Ja, får man sett et bankende hjerte der så vet man at ting "er som det skal" :) det å få lykken med doppler(?) så tidlig er visst ganske liten har jeg skjønt :p

Ja, får man sett et bankende hjerte der så vet man at ting "er som det skal" :) det å få lykken med doppler(?) så tidlig er visst ganske liten har jeg skjønt :p
Tror nok ikke man får hørt med doppler før uke 8-9 kanskje? Kommer vel kanskje ann på om morkaka ligger foran ved magen eller bak!

Ikke sant. Husker ikke helt når vi kunne høre første gangen så vanskelig å si helt uker!:p

Tror nok ikke man får hørt med doppler før uke 8-9 kanskje? Kommer vel kanskje ann på om morkaka ligger foran ved magen eller bak!
Jeg fant da jeg var 9+2 men det tror jeg er veldig tidlig så har ingen forventninger om det denne gangen :)
Hadde også morkaken forran så det ødela tydeligvis ikke noe det ;)

Jeg fant da jeg var 9+2 men det tror jeg er veldig tidlig så har ingen forventninger om det denne gangen :)
Hadde også morkaken forran så det ødela tydeligvis ikke noe det ;)
Greit å ikke ha noen forventning så tidlig da!:p det gjorde ikke det nei! Jøss. Det er bra da:)

Ja var gjerne bare heldig! Men fant hjertelyden på,den siden der hvor morkaken lå også faktisk. Men den er kanskje ikke så stor så tidlig
Moro da...:) Nei den er nok ikke det. Den vokser vel mer etterhvert som fosteret vokser.

Back
Topp