Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har jordmora jeg går til ultralydapparat så tror jeg hadde 7,8,9 ultralyder forrige svangerskap![]()
Det skjønner jeg. Gjør mye med bekymringa og få sjekka det da!Jeg kommer til å be om tidlig ul for å fastsette termin, ettersom jeg er litt usikker på eksakte termindatoeni tillegg har jeg hatt ma og sa, så det er vel en viss tanke med å føle at ting er som det skal
![]()
Ja, får man sett et bankende hjerte der så vet man at ting "er som det skal"Det skjønner jeg. Gjør mye med bekymringa og få sjekka det da!
Tror nok ikke man får hørt med doppler før uke 8-9 kanskje? Kommer vel kanskje ann på om morkaka ligger foran ved magen eller bak!Ja, får man sett et bankende hjerte der så vet man at ting "er som det skal"det å få lykken med doppler(?) så tidlig er visst ganske liten har jeg skjønt
![]()
Sant.. Vi hørte i uke 11 med S, men det mente jm var ganske tidlig..Tror nok ikke man får hørt med doppler før uke 8-9 kanskje? Kommer vel kanskje ann på om morkaka ligger foran ved magen eller bak!
Klarte ikke høre noe før uke 11 forrige gang. Tror jeg var 11+3 da jeg fant hjertelyden.Sant.. Vi hørte i uke 11 med S, men det mente jm var ganske tidlig..
Ja i hvert fall de første gangene. I slutten så var det ikkemlike interessant faktisk heheSå heldig du er da! Må være koselig å "hilse på" så ofte![]()
Men like spennende blir det denne gangen også!Ikke sant. Husker ikke helt når vi kunne høre første gangen så vanskelig å si helt uker!![]()
Det er helt klart!Men like spennende blir det denne gangen også!første gangen er jo alltid spesiell <3
Jeg fant da jeg var 9+2 men det tror jeg er veldig tidlig så har ingen forventninger om det denne gangenTror nok ikke man får hørt med doppler før uke 8-9 kanskje? Kommer vel kanskje ann på om morkaka ligger foran ved magen eller bak!
Greit å ikke ha noen forventning så tidlig da!Jeg fant da jeg var 9+2 men det tror jeg er veldig tidlig så har ingen forventninger om det denne gangen![]()
Hadde også morkaken forran så det ødela tydeligvis ikke noe det![]()
Ja var gjerne bare heldig! Men fant hjertelyden på,den siden der hvor morkaken lå også faktisk. Men den er kanskje ikke så stor så tidligGreit å ikke ha noen forventning så tidlig da!det gjorde ikke det nei! Jøss. Det er bra da
![]()
Moro da...Ja var gjerne bare heldig! Men fant hjertelyden på,den siden der hvor morkaken lå også faktisk. Men den er kanskje ikke så stor så tidlig