Tidlig Ul

Ja i hvert fall de første gangene. I slutten så var det ikkemlike interessant faktisk hehe :) var d

Haha! Da har du hatt mange :p Og så begynte du sikkert å bli ganske utålmodig etter å hilse i virkeligheten.
 
Jeg tenker tidlig ul denne gangen pga alder. Jeg har bestilt ul til 13.11. Da er jeg i uke 12
 
Det blir UL i uke 6-7 da dette er et IVF forsøk. Kommer til å bli fulgt tett opp da jeg har mistet 2 ganger siste året. Blir Duo test pga alder også.
 
Det blir UL i uke 6-7 da dette er et IVF forsøk. Kommer til å bli fulgt tett opp da jeg har mistet 2 ganger siste året. Blir Duo test pga alder også.


Hvor gammel må man være for ekstra oppfølging? Er det 38 uten slingringsmonn? Jeg er 37 og han er 43, så hadde vært greit m en ekstra titt m då modne råvarer... ;)
 
Jeg skal ha tidlig ul, og ul ca hver fjerde uke resten av svangerskapet pga stoffskiftet mitt og at jeg har nå mitt tredje risikosvangerskap. Første ul blir i slutten av oktober, da er jeg 7+2 :)
 
Haha! Da har du hatt mange :p Og så begynte du sikkert å bli ganske utålmodig etter å hilse i virkeligheten.

Ja også kunne hun jo ikke si om alt så bra ut eller se eventuelle farer. Kun se hjertet og at lille var der liksom hehe.
Husker ikke hvor mange jeg hadde jeg, men vi bestilt i hvert fall 2 tidlige privat, og en i uke 29 for å få fine bilder. I tillegg så var det jo den ordinære, også hadde jeg en i uke 36 for å sjekke morkaka. Også alle de hos jordmor i tillegg. Så fikk sett henne nok ja :D
 
Hvor gammel må man være for ekstra oppfølging? Er det 38 uten slingringsmonn? Jeg er 37 og han er 43, så hadde vært greit m en ekstra titt m då modne råvarer... ;)

Mener det er 38 år med tanke på duotesten :)
 
Jeg opererte eggstokkene tidligere i år og har fått mye oppfølging av gyn. Jeg skal til gyn til første UL i uke 9.
Er det litt sent for første kontroll??
Jeg er så nysgjerrig og faktisk beskymret pga operasjonen og det at jeg har en del murring/msmerter hver dag...

Anbefaler dere meg å ta en privat tidlig UL?
(Sikkert litt ekstra beskymret siden dette er min første gang :) )
 
Jeg tok tidlig ul i uke 9, fann ut at fosteret var sluttet å utvikle seg og måtte gjennomføre en medisinsk abort. Skal ha tidlig ul uansett, da jeg tenker på hvor lenge jeg kunne gått med død foster. Hadde sluttet å utvikle seg 4-5 uker tidligere
 
Back
Topp