Tidlig UL?

annelimathea

Gravid med nr.1 <3
Jeg har bare vært hos legen en gang da jeg var 6+3 og tok en blodprøve, men fikk ikke hørt med de hvordan den ble fordi ferien kom så brått på, og jeg har så lyst på bekreftelse at babyen min har det fint. Burde jeg bestille time sånn at jeg kan være 100% sikker?

Time til legen eller time til ul?
Jeg har selv bestillt time til ul fordi jeg vill være helt sikker å dermed føle meg litt tryggere :)

Jeg har bestilt tidlig ultralyd til når jeg er 10+4 :) for meg er det viktig å få se om alt ser bra ut og at hjertet banker :) men mest sannsynlig er jo alt bra, og mange venter jo til ordinær ultralyd. Men for meg er det viktig for å kunne senke skuldrene og nye graviditeten mer :)

Men burde jeg bestille privat, eller går det an å gjøre det hos legen før uke 12? Og eventuelt hva blir pris forskjellene? :P

Men burde jeg bestille privat, eller går det an å gjøre det hos legen før uke 12? Og eventuelt hva blir pris forskjellene? :P
Hos legen? Kommer vell an på om de har ul apparat der :) i såfall er det gratis. Vis legen skal henviste til ul så tror jeg det må oppriktig bekymring til :) at du har hatt blødninger, sterke smerter eller opplevd ma/sa før? Men det er å gratis..
Siden jeg ikke har hatt smerter , eller noe sånnt så tar jeg det privat :) er heldivis ikke mer enn 600 her i Stavanger å det er verdt de pengene syntes jeg :D

Hvor går du? Jeg bor også i Stavanger og vurderer privat UL :)
Jeg har vert hos fem jordmødre på forus :D de var knallflinke :D der fikk jeg haste time for var så bekymra :p hadde en time klar før det hos sigrids ultra så skal der nå den 15 :)
Men andakter virkelig forus men har hørt mye fint om sigrids å :D de har samme pris på tidlig ul da :)

Hos legen? Kommer vell an på om de har ul apparat der :) i såfall er det gratis. Vis legen skal henviste til ul så tror jeg det må oppriktig bekymring til :) at du har hatt blødninger, sterke smerter eller opplevd ma/sa før? Men det er å gratis..
Siden jeg ikke har hatt smerter , eller noe sånnt så tar jeg det privat :) er heldivis ikke mer enn 600 her i Stavanger å det er verdt de pengene syntes jeg :D

Jeg har ikke hatt blødninger eller kraftige smerter, men er fortsatt bare litt bekymra. Jeg får vel egentlig bare ringe legen å høre. :P

Back
Topp