Tidlig ul

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Var på tidlig ul i dag, og så det legen kalte en liten bamsemums :D alt så bra ut, og hjertet slo fint. Fikk se to små armer og to ben (ihvertfall det som begynner å bli det). Alt så bra ut, og jeg er nå 8+5, så jeg ligger vel egentlig i grenseland på om det er oktoberbarn eller novemberbarn, men henger sammen dere jeg :D

Var på tidlig ul i dag, og så det legen kalte en liten bamsemums :D alt så bra ut, og hjertet slo fint. Fikk se to små armer og to ben (ihvertfall det som begynner å bli det). Alt så bra ut, og jeg er nå 8+5, så jeg ligger vel egentlig i grenseland på om det er oktoberbarn eller novemberbarn, men henger sammen dere jeg :D

Så herlig! Var selv på ul idag! Og er vist 8+2 med termin 31 oktober! Men tror fremdeles at det blir november på meg også! Så vi får henge her ;)

Så gøy for dere begge to :) Kjempetrivelig om dere blir her sammen med oss :D

Åhh så morro :) Jeg skal også når jeg er i uke 8(+5) om ei uke:) Gøy å høre at du så bamsemumsen så tydelig :) Har du et bilde å poste eller? :D

Wee samme som meg da :D ser å ut til at det blir 31 okt på meg å :)

Så kjekt med ul å se at alt er bra med den lille :D

Herlige bilder, jenter :) Tidligste heg har vært på UL er uke 11, og da ser man jo godt at det er en minime :) Gleder meg vilt til neste tirsdag. Og gruer meg fryktelig!

Så gøy å høre og se at det gikk så bra på UL for dere!! :D
Kjenner jeg gleder meg såååå til det er vår tur, 2 uker igjen nå ;) Skal i uke 9+1.

Åååå se da, så herlig :) tenk at den lille bønna er full av liv da :Heartred

Back
Topp