Tidlig UL

Heffy

Flørter med forumet
Augustlykke 2015
Noen av dere august2015 damer som har vært på tidlig ul? Og samtidig fått vite kjønn?:)

Var i uke 12, men da er det jo for tidlig :p Kjenner det er slitsomt å vente de neste tre ukene til OUL :woot:

Jeg skal ringe og høre om jeg kan få en time i slutten av denne uka eller neste.. er nå 12+1 :)

Nei :) "berre" 29 daga att til oul *telle ned*. Men har bestillt ein ekstra i veke 27 :) 3D.

Satser de på 29 dagene fyker avgårde da ;) Spennende med 3D da. Vi var på UL for noen dager siden. Da ble jeg satt til 13+2 og fikk vite at vi skulle ha ei lita jente. *jippi* Da fikk vi også se noen 3D bilder. Det var magisk!! :)

Satser de på 29 dagene fyker avgårde da ;) Spennende med 3D da. Vi var på UL for noen dager siden. Da ble jeg satt til 13+2 og fikk vite at vi skulle ha ei lita jente. *jippi* Da fikk vi også se noen 3D bilder. Det var magisk!! :)
Fikk du vite kjønn i 13+2. Så gøy:) det er jo jeg i morgen . No danser sommerfuglene i magen ;) krysser armer å bein på at h*n ligger fint til i morgen :-)

Da var ul ferdig. Ble sotte fra 13+2 til 12+3 :) hun ville tippe det var jente inni der men ikke 100% sikker så får se :-)

Ja men gratulerer så mye da :) De kan aldri si sånn 100%. Ikke en gang på oul ;) Men tror likevel de er relativt sikre i meningen sin før de uttaler seg. Uansett gøy da :)

Back
Topp