benedictee_49
Blir kjent med forumet
Jeg er 7+5 i dag etter egne beregninger, og skal til legen i løpet av denne uken eller tidlig neste for å bekrefte alt, og for å sette opp UL, da jeg har epilepsi. Sist gang var jeg hos lege/jordmor på sykehuset, og på UL, sikkert ti ganger for å se at barnet hadde det bra i forhold til medisiner osv.. Men da fant jeg det ut i uke 14, og brydde meg ikke spesielt mye om kjønn eller noen ting da det gikk såpass fort frem til OUL, og at jeg ikke helt var inne i den "gravid-lykken" enda, så var ikke kjønn noe jeg tenkte på.. Denne gangen var det planlagt og har vært klar for alt siden positiv test!
Så spørsmålet mitt er: Hvor tidlig kan man se kjønn? Jeg skal mest sannsynlig på tre-fire UL før uke 20, så har sikkert mulighet for å se det før den tid hvis det ligger riktig. Føler at alt blir så mye mer virkelig når jeg får et kjønn å forholde meg til!
Så spørsmålet mitt er: Hvor tidlig kan man se kjønn? Jeg skal mest sannsynlig på tre-fire UL før uke 20, så har sikkert mulighet for å se det før den tid hvis det ligger riktig. Føler at alt blir så mye mer virkelig når jeg får et kjønn å forholde meg til!