Tidlig ul

møkkete badeand

Forelsket i forumet
I morgen skal eg til legen. Var til jordmor i dag, og ho ba meg sei til legen at eg skal ha henvisning til tidlig ul pga at eg ikkje e heilt sikker på kor langt eg er på vei ( jormora får ikkje sendt henv. Elektronisk, derfor må legen gjer det)
Kor lang tid har det gått fra dåkke finn hevisning til dåkke fekk time? :) dåkke som har vert altså :)

Dette er veldig variabelt ifht. hvor stor pågang der er, og hvordan gynekologen vurderer din henvisning og din situasjon :) Kan ta alt fra et par dager til to-tre uker.

I morgen skal eg til legen. Var til jordmor i dag, og ho ba meg sei til legen at eg skal ha henvisning til tidlig ul pga at eg ikkje e heilt sikker på kor langt eg er på vei ( jormora får ikkje sendt henv. Elektronisk, derfor må legen gjer det)
Kor lang tid har det gått fra dåkke finn hevisning til dåkke fekk time? :) dåkke som har vert altså :)
fikk egentlig time dagen etter legetimen men ville vente 1,5 uker

Jeg var hos legen på en tirsdag og fikk ul mandagen etter :)

Kan man få henvisning til tidlig UL uten noe "medisinsk" grunn? Bare at man vil ha en time for å sjekke at alt er ok? :)

Kan man få henvisning til tidlig UL uten noe "medisinsk" grunn? Bare at man vil ha en time for å sjekke at alt er ok? :)
Eg får henvisning fordi vi ikkje er 100% sikker på kor langt eg er på vei, som skrevet :-) men ellers må det vel vere gode grunner. Kan jo bestille privat da :-)

Back
Topp