Tidlig UL?

Lilleknøttnr2

Blir kjent med forumet
Hei:) jeg lurer på alle dere som er på tidlig UL, er dere hos privat eller har dere fått henvisning av fastlegen? Med førstemann var jeg ikke på UL før i uke 20, men denne gangen er jeg alt for utålmodig til det! Vil veldig gjerne få bekreftet at alt er bra der inne, og har ingen tegn som tyder på noe annet, men allikevel:) men fastlegen min sier at om man skal få tidlig UL, må man ha en god grunn eller mistanke om at noe er galt, siden det er ganske stor pågang hos gynekologene i området..
Og når bør man ev.ta tidlig UL? Er 6+1 i dag:) fatter ikke at jeg ventet i 12 uker til med nr.1:p

Jeg har tatt ul hos fastlege og er henvist til sykehuset pga risikosvangerskap :) forrige gang tok jeg første ul i uke 14.men det var privat :) skjønner at du er utålmodig ,en privat ul er nok kjekt og ta da

bestilte time privat :) kostet 700,- var 7+3 og fikk se en liten reke med et bankene hjerte. ellers ser man jo ikke så veldig mye så tidlig, men veldig godt å få bekreftet at alt så normalt ut.

Jeg har blitt henvist av fastlegen ved hvert svangerskap på grunn av risikosvangerskap ;)

Jeg er under utredning hos gyn på sykehuset pga veldig mange SA, så her var d bare å ta en telefon til gyn så kom jeg inn til ul 2 dager etter. Var tidlig da, så var kun plommesekken vi så. Skal tilbake om en uke ☺

Jeg har bestilt på privatklinikk i Tromsø, stor pågang og dyrt - men jeg klarer heller ikke vente :) Er 11 uker den dagen vi skal på ul, 8januar

Vi bestilte privat UL rett før jul, bare for å forsikre oss om at hjertet slo før vi skulle fortelle litt til familie i julen:-) var 6+6, og betalte 500kr:-)

Tror vi tar en gang til i uke 14-15 for å prøve å se kjønn også:-) både jeg og mannen er så spent!!

Forrige gang hadde vi kun i uke 14+3:-)

Vi har bestilt time hos privatklinikk når jeg er ca 11+6, koster 900kr tror jeg. Klarer ikke vente helt til OUL, gjorde det sist, men da var det ikke noen private muligheter her vi bor.
:)

bestilte time privat :) kostet 700,- var 7+3 og fikk se en liten reke med et bankene hjerte. ellers ser man jo ikke så veldig mye så tidlig, men veldig godt å få bekreftet at alt så normalt ut.

Vi bestilte privat UL rett før jul, bare for å forsikre oss om at hjertet slo før vi skulle fortelle litt til familie i julen:-) var 6+6, og betalte 500kr:-)

Tror vi tar en gang til i uke 14-15 for å prøve å se kjønn også:-) både jeg og mannen er så spent!!

Forrige gang hadde vi kun i uke 14+3:-)

Hvor er disse klinikkene? Alle i området her jeg bor tar mellom 1100kr og 1400kr :/

Fikk henvisning av lege pga jeg ikke har hatt mensen siden september, ikke brukt prevensjon på snart et år så rart er det. Hadde og noen tullete tester som var positive, ganske mange av de og så skulle rett og slett se hvor langt jeg var på vei:)

Hvor er disse klinikkene? Alle i området her jeg bor tar mellom 1100kr og 1400kr :/
Min ligger i Stavanger... Hun tar 500kr for veldig tidlig UL (før uke 10eller noe), og så 700-900kr etter det, kommer an på om du vil ha 3D eller ikke! Men hun skrur automatisk over på 3D så er vel alltid det:-)

Og hun er kjent i hele området for å være flink på kjønn tidlig, så er spent på neste ul:D

Ligger I tromsø. Men det er en annen i byen som koster 1400. Da får man også mye mer for pengene. :)

Back
Topp