Tidlig UL?

Nr32024

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Lurer på å bestille UL neste uke.. Da er jeg 8 uker.. Hva kan man forvente å se da?? Jeg er mest nysgjerrig på om det er en eller flere der inni, og selvsagt om hjertet banker og alt er bra.. noen andre som har Vært på ul uke 8? Har dere bilder så jeg kan se hva jeg kan forvente...? er førstegangsgravid så vet ikke hva jeg kan forvente :)

Hadde ul i ca uke 8 sist, og da var det som en liten bønne med hjerneaktivitet :) <3

Jeg var på ul uke 9 forrige graviditet. Ser ikke så mye, men den største gleden var å få se et bankende hjerte. :)

På det stadiet kan man vel se om det er hjerteaktivitet for da skal hjertet ha starter å slå :-) Ellers er det ikke så mye mer så tidlig som jeg kommer på.

De sjekker at fosteret "ligger der det skal" og det vakreste ; et hjerte som banker <3

Var på ul i dag, hun mente jeg var 8+2. De ser etter at den ligger der den skal, måler str og anslår termin, ser etter hvor mange som skjuler seg der ;) og så får du se hjerte som slår! Vi kunne faktisk se det som skal bli hender og føtter også på den lille "reka" :) (jeg synes den så ut som en reke men mannen er ikke helt enig i det kallenavnet :p )

Jeg kommer til å bestille meg tidlig ul i januar når jeg er ca 10-13 uker.Min frykt er kromosomfeil som ikke er forenelig med liv feks.Ei venninne ble oppdaga det på Oul nå,og måtte gjennom et mareritt å føde jenta si i uke 21❤️:( Det og hvordan h*n ligger og om det er aktivitet i ❤️

Back
Topp