tidlig ul

precious2013

Glad i forumet
Hvor mange har vært på tidlig UL og fått vite kjønn? Hvilken uke evt?

Jeg var i uke 13. Da sa hun at trodde dt var en jente.

Veldig spent om det er rett!

Var på ul i uke 13 og fikk vite kjønn. Men så klart det er tidlig så fikk beskjed om å ikke kjøpe inn klær i en bestemt farve riktig enda :-)
Er vel bare å vente til oul i januar. Er også spent på om det stemmer. Når skal du på oul?
Jeg skal den 27 januar, syns det er en evighet til.

Har ikke kjøpt inn noe her enda heller. Som sagt så er det usikkert når de sier det så tidlig. Så egentlig så hadde jeg ønsket at hun ikke hadde sagt noe;)

Har faktisk time 27.januar jeg også!! Men skal på privat ul 11.januar for jeg klarer ikke og vente :p

Jeg var i uke 12. Hun trodde det var en gutt. Håper virkelig det stemmer for nå har vi bestemt guttenavn :)

Var på tidlig UL i uke 13, men spurte ikke om kjønn :) Spennende å måtte vente litt. Hehe

Fikk vite i uke 13 at hun trodde det ble ei jente. Kommer til å bli paff om det viser seg å være en gutt på oul, for nå har jeg begynt å referere til "snuppa i magen min" eller navnet vi har bestemt når jeg snakker om fosteret :p Har ikke kjøpt inn noe klær eller utstyr ennå, så kommer til å bli uproblematisk om det er gutt sånn rent praktisk sett, men mentalt blir det isåfall en stor omstilling :D Får vel fasit 8.januar.

UL 11+6 sa jente. Gyn var veldig sikker men likevel beskjeden om å ikke male rommet ;) samtidig sa hun at hun sjelden tok feil.. OUL 21 Jan
:)

Ul 11+3. Da sa jordmor at hun var rimelig sikker på jente. Hun er god i jobben sin og tar visst sjeldent feil. Men her kjøpes ikke noe før etter OUL 20. Januar.

Vi var i uke 12 men fikk ikke vite kjønn. Fikk vite det på samme tid med forrigemann og de hadde rett

Vi var i 12+1, men da var hun usikker, så blir spennende å se om de ser noe på oul :-)

Jeg var i uke 11. Litt for usikkert, men han trodde kanskje gutt. Jeg tenker jo da at det er gutt, og blir overrasket hvis OUL viser noe annet:)

Back
Topp