Tidlig UL

Vi er henvist til tidlig ul 16.desember (7+6) pga at vi har hatt prøverørsforsøk.

Jeg er også henvist pga prøverørsforsøk. Har fått time 11.12. Da er jeg 7 uker på vei. Satte inn to egg, så blir spennende å se om det er ett eller to hjerter.

Har også akkurat bestilt privat rett før jul for å se om det lille hjertet banker:-) tror det kan bli vanskelig å skjule det gjennom hele julefeiringen!! Så gjerne like greit å bare fortelle det:-)

Jeg blir henvist til tidlig UL, slik at jeg får time i denne uke eller starten av neste.
Dette er på grunn av habituell abort, da jeg har mistet tre ganger tidligere.

Skal bestille meg selv fordi jeg nettopp har vært gjennom en missed abortion og ikke klarer å roe meg før jeg ser et bankende hjerte. Skulle vært 9+1 da jeg dro på ul for en sniktitt, der var det bare en prikk på 2 mm og uten liv.. Jeg hadde fortsatt alt av symptomer og 33 000 på hcg-prøve... Denne gangen skal jeg prøve å få time rundt uke 7. da bør hjerteslagene kunne vises, og jeg vil vite det fortest mulig om det ikke går bra nå heller..

Jeg ble henvist pga jeg ikke har hatt mensen siden 24 September, hatt noen tullete tester osv tidligere så vi skal se hvor langt jeg faktisk er på vei:) jeg tror jeg vet rimelig sikkert men sier ikke nei takk til å hilse på lillespire :D om ikke hjertet slår da bestiller jeg meg en privat en om ikke jeg får ny time:) vil gjerne si det til familien på julaften og da er det greit å se et bankende hjerte først:D

Er henvist tidlig UL grunnet prøverørsforsøk, men ikke ikke time før uke 2 i jan. Fikk svar om positiv test idag :O er bare 3+6 eller noe sånn da, så kanskje ikke så rart at jeg må vente "så" lenge. :p

Hei. Jeg har nettopp fått positiv test :) jeg har ikke barn fra før så jeg er rimelig blank. Har jeg forstått det rett visst det er slik at en kan bestille seg tidlig UL selv? Uten noen spesiel årsak? Jeg har tidligere fått beskjed om at sannsynligheten for at jeg skulle få egne barn er ekstrem liten også sitter jeg plutselig her gravid! :) veldig ønsket, men veldig skummelt... Hadde vært så godt å se et bankende hjerte :)

Jeg har hatt flere MA og SA så jeg skal ha tett oppfølging fra tidlig i svangerskapet med ul og div :)

Hei. Jeg har nettopp fått positiv test :) jeg har ikke barn fra før så jeg er rimelig blank. Har jeg forstått det rett visst det er slik at en kan bestille seg tidlig UL selv? Uten noen spesiel årsak? Jeg har tidligere fått beskjed om at sannsynligheten for at jeg skulle få egne barn er ekstrem liten også sitter jeg plutselig her gravid! :) veldig ønsket, men veldig skummelt... Hadde vært så godt å se et bankende hjerte :)
Ja, hvis man ikke får henvisning fra lege så kan man bestille privat:-)

Jeg har ingen grunn for ekstra oppfølging, så jeg betaler av egen lomme! Betaler gjerne 500kr for å se et bankende hjerte før jul:-)

Jeg er så usikker på om jeg skal bestille tidlig UL eller ikke… Hadde jo vært hyggelig å se lille spire og fått bekreftet at hjertet banker. Hvis det blir tidlig UL så blir det etter uke 12.. Og da skal jeg nesten klare å vente til uke 18 ;)

Forrige gang hadde vi en privat UL i tillegg til OUL, og det var ca i uke 14, da fikk vi vite kjønn:-)

Men forrige gang så var det ikke et sånn press (juleferie og mye familiesammenkomster) på å skulle røpe det så tidlig... Så nå tror jeg det blir i uke 7 og i uke 14-15:-) hadde OUL i uke 21 forrige gang, så det spørs jo litt når jeg får tid til den!! Koster 500 før uke 12, og 700/900 for 2D/3D etter uke 12:-) og jeg har veldig lyst til å vite kjønn:P

Her koster det 1000kr for ul. hørte noen og nikket om 1200? så 500kr har jeg ikke hørt om her i byen i alle fall:p

Back
Topp