Tidlig UL

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Hadde du noen med, eller var du alene?
Tror sambo blir med på ul her. Han snakka ihvertfall om det i dag :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Hadde med samboer på alle (5) ultralydene i forrige svangerskap og forventer/regner med han blir med på alle (planlagte 3) denne gangen også.

Tror han hadde blitt sur om jeg hadde dratt uten han :P hehe..

- iPhone appen :)

Skulle ha med mannen på tidlig ul, men han var nødt til å jobbe. Hadde med meg tantebarnet mitt :) han var med på alle i det forrige svangerskapet

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vært på noen med samboer, og noen alene - de gangene det ikke har vært mulig for ham å bli med.

Her blir det alene :-/ mannen er på jobb ute på de syv hav :-p

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Var med på alle sist, men i dag må han jobbe siden han hr perm 2dager i uken og mye å gjøre de andre dagene

Han jobber mye borte - og har rotasjon på 4uker borte/4uker hjemme. Han kan derfor ikke alltid være med

♡02.03.2015♡

Her ville sambo være med, men begge gangene har han ikke hatt mulighet pga vi ikke har noen til å ta seg av barna vi allerede har.....

For 2 uker siden dro vi sammen, men idag må han jobbe, så da blir søstra hans med meg.

Sent from my iPad using BV Forum

Hadde med mannen

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så godt å se st de kommende fedre er engasjert og vil være med.
Er glad sambo vil være med. Håper og tror vi ser noe sprell levende på fredag :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Mannen prøver stort sett å være med på ul. Tror han føler at alt blir mer virkelig hvis han får se den lille :-)

Jeg ska på UL i morgen og skulle gjerne hatt med kjæresten, men han er på jobb offshore :( Kanskje får jeg med meg mamma om hun får avspasere litt fra jobben

Back
Topp