Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva er "greia" for at man kan få tidlig ul hos legen..? hva må til, mener jeg.. jeg har hatt en SA tidligere, og er ganske bekymret av meg, så vi har bestilt time hos volvat. Men lurer på om dette er noe man har rett på.. ?
Du hadde helt sikkert blitt henvist fra fastlege hvis du forklarer situasjonen jeg henvender meg rett til sykehuset ettersom jeg har en SA i uke 17 bak meg med kromosomfeil... Men de fleste jeg kjenner får tidlig ul hvis de forklarer at de er bekymret...
Jeg fikk ikke forrige gang selv om jeg hsr hatt 2 SA. Syns uansett at det var veldig koselig å ta tidlig ul privat, de har ofte bedre tid og gir god service
Denne gangen tror jeg at jeg får pga medisiner og slikt, hvis jeg ikke får så bestiller jeg privat
Ok da bør jeg spørre om jeg kan få det fra legen først.. Tok tre hos volvat sist (var også under utredning der først), trivdes veldig godt hos dem.. synd det er litt dyrt den veien.