Tidlig ul

Pixxi

mamma på heltid <3
Da har jeg vært i tidlig ul for å sjekke om det var svangerskap utenfor livmor. Det var det ikke heldigvis :) hun så heller ikke noe i livmor siden det er alt for tidlig. Har tatt hcgprøver(blod å urin) å venter nå på svar ifra gyn :)

Når kan man eventuellt se ett forster i livmoren? Hvilken uke? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor langt er du på vei idag?
Jeg har tatt UL i uke 5 en gang før men ser ikke noe der. Vet noen som har tatt UL i uke 6 - 7 kan se en prikk eller en klump inni livmoren. I uke 6- 7 kan man vel også høre hjerte slå tror jeg?
Skal selv den 24 mars, gru gleder meg...
 
Hvor langt er du på vei idag?
Jeg har tatt UL i uke 5 en gang før men ser ikke noe der. Vet noen som har tatt UL i uke 6 - 7 kan se en prikk eller en klump inni livmoren. I uke 6- 7 kan man vel også høre hjerte slå tror jeg?
Skal selv den 24 mars, gru gleder meg...

Jeg er 4+6 idag :) å det er jo alt for tidlig :p jeg forstår at du grugleder deg :) lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 4+6 idag :) å det er jo alt for tidlig :p jeg forstår at du grugleder deg :) lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja da er det tidlig, var det en grunn til at du skulle få bekreftet graviditeten inni livmora?
Takk :)
 
Ja da er det tidlig, var det en grunn til at du skulle få bekreftet graviditeten inni livmora?
Takk :)

Jeg har hatt så vondt i magen i de siste dagene, å hadde litt brunlig utflod på bindet?! Å har litt vondt i en eggstokken:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hatt så vondt i magen i de siste dagene, å hadde litt brunlig utflod på bindet?! Å har litt vondt i en eggstokken:/


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh, så skummelt! Når skal du tilbake i UL?
Har du opplevd SA/MA før?
 
Jeg har også hatt tidlig UL grunnet exu-risiko, uke 4: så såvidt en liten sort prikk med en bitteliten hvit prikk inni, uke 5: Så en større sort flekk, men den så tom ut unntatt litt ujevn, lys flekk. Uke 6-7: Så embryo m hjerteslag pluss plommesekk.

Krysser fingre for at du snart får se noe på riktig plass :)
 
Da har jeg vært i tidlig ul for å sjekke om det var svangerskap utenfor livmor. Det var det ikke heldigvis :) hun så heller ikke noe i livmor siden det er alt for tidlig. Har tatt hcgprøver(blod å urin) å venter nå på svar ifra gyn :)

Når kan man eventuellt se ett forster i livmoren? Hvilken uke? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det var godt å høre at det ikke var utenfor livmoren. Tenkt litt på deg Pixxi. Men så godt at alt ting er bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det var godt å høre at det ikke var utenfor livmoren. Tenkt litt på deg Pixxi. Men så godt at alt ting er bra :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bra noen tenker på meg ;) jeg tok en ny test (digital med ukeindikator) nå står det 2-3 :D på lørdag sto det 1-2 :) å nå har jeg faktisk ikke vondt lengre ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også hatt tidlig UL grunnet exu-risiko, uke 4: så såvidt en liten sort prikk med en bitteliten hvit prikk inni, uke 5: Så en større sort flekk, men den så tom ut unntatt litt ujevn, lys flekk. Uke 6-7: Så embryo m hjerteslag pluss plommesekk.

Krysser fingre for at du snart får se noe på riktig plass :)


Gyn sa at alt så fint ut å at det var alt for tidlig å se den lille :) men jeg har tatt blodprøver(hcg) å venter på svar :) hcg har økt litt, for på lørdag sto det 1-2 å idag 2-3 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åh, så skummelt! Når skal du tilbake i UL?
Har du opplevd SA/MA før?

Alt så bra ut så har ikke fått noen ny time :) men om det er økning på hcg prøven så blir jeg nokk innkalt til en ny ul etterkvert ;) nei har aldri opplevd SA/MA. Jeg har ikke vondt lengre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra du har fått utelukket svangerskap utenfor livmoren ! Å så bra at cb'en sier noe annet enn sist ! :D Håper du får se mye mer på neste UL :)
 
Så bra du har fått utelukket svangerskap utenfor livmoren ! Å så bra at cb'en sier noe annet enn sist ! :D Håper du får se mye mer på neste UL :)

Ja :) får jo vite på fredagen om hvor mye hcg det er :) så skal jeg ta en ny prøve da :) er jo spennende uansett ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal ta innvendig ultralyd uke 6. Ser man ingenting der heller ?
 
Man ska nokk se noe i uke 6 :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er bra :) for visst man søker på youtube. Og ser ultralyder i uke 6. Ser de ofte hjerte. Hadde håpet på d :)
 
Det er bra :) for visst man søker på youtube. Og ser ultralyder i uke 6. Ser de ofte hjerte. Hadde håpet på d :)

Helt klart :) håper jeg får en ny ul om noen uker :) for jeg vil være på den sikker siden;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må man alltid betale for tidligere ultralyd enn i uke 17-19? Eller er det noen "krav" for hvorfor man i såfall får en gratis tidlig UL? :)

Har lest at noen får det visst de har hatt ganske mange SA på rad.

Men jeg fant en med helt grei pris i Bergen. Som min søster var hos og. Så jeg og samboeren valgt å bruke de pengene md god samvittighet :)
 
Back
Topp