Tidlig UL?

Aboffa

Glad i forumet
*MIA*
Julibarna 2019
Hei!
Jeg klarte ikke finne en tråd om tidlig UL her under april2014, så jeg oppretter en selv :)
Da jeg studerer i utlandet, var fastlegen min heldigvis med på å sende inn en henvisning på en tidlig UL. Så jeg skal faktisk på første UL allerede når jeg er i uke 8+2. Man ser vel ikke så mye mer enn et (forhåpentligvis) bankende hjerte da?!

Hei!
Jeg klarte ikke finne en tråd om tidlig UL her under april2014, så jeg oppretter en selv :)
Da jeg studerer i utlandet, var fastlegen min heldigvis med på å sende inn en henvisning på en tidlig UL. Så jeg skal faktisk på første UL allerede når jeg er i uke 8+2. Man ser vel ikke så mye mer enn et (forhåpentligvis) bankende hjerte da?!
Du ser helt sikkert en perfekt liten bamsemums med et bankende hjerte :)

Hehe.. Det blir nok et supert første møte med bamsemumsen :D

Hehe.. Det blir nok et supert første møte med bamsemumsen :D

Ja jeg håper det :) Har måttet lande litt og innse at det er såpass tidlig at det ikke vil se såååå mye ut som en baby, men bare jeg kan se at det faktisk er noe da :)

:talk017

Jeg synes tiden går såååååå sakte nå i forhold til før jeg ble gravid :p

Ja, de første ukene er alltid trege, men så plutselig er du halvveis, og så nærmer det seg permisjon og så skjønner du ikke hvor tiden ble av :D

Ja, de første ukene er alltid trege, men så plutselig er du halvveis, og så nærmer det seg permisjon og så skjønner du ikke hvor tiden ble av :D

Rart det der med tid.. :p
Har ikke noe permisjon fordi jeg er student, så er litt ekstra spent på dette ;)

Rart det der med tid.. :p
Har ikke noe permisjon fordi jeg er student, så er litt ekstra spent på dette ;)
Tipper det vil gå supert :-) så lenge du er innstilt på å få det til å gå ;-) jeg er nettopp ferdig som fulltidsstudent (nå tar jeg videreutdanning på deltid), men jeg gikk på skole når jeg fikk sistemann, gikk overraskende bra :-)

Skal på tidlig ultralyd i neste uke, og vil da være 9+2. Er veldig spent på hva som vises på skjermen! Første gang jeg er gravid så alt er så nytt, spennende og skummelt:p

Tipper det vil gå supert :-) så lenge du er innstilt på å få det til å gå ;-) jeg er nettopp ferdig som fulltidsstudent (nå tar jeg videreutdanning på deltid), men jeg gikk på skole når jeg fikk sistemann, gikk overraskende bra :-)

Ja jeg er instilt på at det skal gå helt fint :) er bare det å studere i utlandet og ikke ha noe pengestøtte jeg gruer meg litt til! Men det blir bare et år og det går fort :)

Ja jeg er instilt på at det skal gå helt fint :) er bare det å studere i utlandet og ikke ha noe pengestøtte jeg gruer meg litt til! Men det blir bare et år og det går fort :)

Ok, Da skjønner jeg at du gruer deg litt. Hva studerer du i utlandet og hvor? Ble litt nysgjerrig nå jeg :-p

Ok, Da skjønner jeg at du gruer deg litt. Hva studerer du i utlandet og hvor? Ble litt nysgjerrig nå jeg :-p

Studerer medisin i Polen :) har igjen to år og har et inderlig håp om å slippe å utsette... Men alle timer har obligatorisk oppmøte så vi får se hva jeg får til:)

Studerer medisin i Polen :) har igjen to år og har et inderlig håp om å slippe å utsette... Men alle timer har obligatorisk oppmøte så vi får se hva jeg får til:)
Aha! Synes du er tøff som vil prøve. Gikk på skole og hadde oppmøteplikt på de fleste timene når jeg fikk minsten sist. Gikk veldig bra :-D håper du klarer det, man taper ihvertfall ingenting på å prøve ;-)

Jeg var i uke ni. Så da en bamsemums som bokset og sparket med armer og ben. Så også at den rørte på hodet. Man får sjekket at det er hjerteaktivitet og hvor morkaka ligger og man ser navlestreng forbindelsen. I tilegg ser man str på plommesekken som visstnok var viktig og man ser hvor mange fostere det er ;) syntes vi så mye i forhold til midten av uke 7 med førstemann

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg var før helga, har termin 1.april og lille knøttet sparket og vinket. Fascinerende alt du kan se så tidlig (dvs ca uke 12), mulig jeg blir satt noen dager frem, men avventer til ordinær ultralyd.

Så også en vanncyste som var like stor som hjemmet til knøttet da, visstnok ufarlig, men jeg ble litt fasinert av den også. Satser på at den er borte til ordinær evt får jeg spørre mer da.

Og tøft med legestudier og baby, bor du med barnefaren i Polen? Artig for den lille å kunne skryte av å hatt sine første år i Polen da. :)

Back
Topp