Tidlig UL?

Mannen krevde at jeg skulle på tidlig UL, så da må visst jeg også det :) Ikke meg imot det altså. Greit å vite at alt er ok. Særlig siden jeg ikke visste jeg var gravid og ikke har tatt folat så lenge som jeg burde osv.

Aha! Synes du er tøff som vil prøve. Gikk på skole og hadde oppmøteplikt på de fleste timene når jeg fikk minsten sist. Gikk veldig bra :-D håper du klarer det, man taper ihvertfall ingenting på å prøve ;-)

Så bra at det gikk fint :) så fremt vi ikke snakker komplikasjoner og sykdom, så føler jeg man kan få til mye om man er innstilt på det :)

Jeg var i uke ni. Så da en bamsemums som bokset og sparket med armer og ben. Så også at den rørte på hodet. Man får sjekket at det er hjerteaktivitet og hvor morkaka ligger og man ser navlestreng forbindelsen. I tilegg ser man str på plommesekken som visstnok var viktig og man ser hvor mange fostere det er ;) syntes vi så mye i forhold til midten av uke 7 med førstemann

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var på UL i dag :) utrolig hvor mye det faktisk så ut som en mikrobaby!
Den lå tydeligvis og suttet på hånda og sov godt, men hjertet slo godt :)
Sykt å se!! :)

Mannen krevde at jeg skulle på tidlig UL, så da må visst jeg også det :) Ikke meg imot det altså. Greit å vite at alt er ok. Særlig siden jeg ikke visste jeg var gravid og ikke har tatt folat så lenge som jeg burde osv.

Hihihi :) tror det er en realisering for gutta å se noe på skjermen! De går tross alt ikke og kjenner på kvalme, ømme bryst og en rar følelse i kroppen!
Tror det gikk litt mer opp for samboeren min i dag :)

Jeg var før helga, har termin 1.april og lille knøttet sparket og vinket. Fascinerende alt du kan se så tidlig (dvs ca uke 12), mulig jeg blir satt noen dager frem, men avventer til ordinær ultralyd.

Så også en vanncyste som var like stor som hjemmet til knøttet da, visstnok ufarlig, men jeg ble litt fasinert av den også. Satser på at den er borte til ordinær evt får jeg spørre mer da.

Og tøft med legestudier og baby, bor du med barnefaren i Polen? Artig for den lille å kunne skryte av å hatt sine første år i Polen da. :)

Nei han bor i Norge og har bare pleid å komme på besøk :) han Har heldigvis fri i 4 uker av gangen, så når ungen er ute må han nok være mye i Polen :) men forhåpentligvis blir det bare for en kort periode så jeg blir ferdig med siste året der :)
Ja tihi :) kommer jo sikkert til å bli overundersøkt på skolen :p skal ha barnelære, neonatologi og gynekologi i år :)

Back
Topp