mammatilM&L
Elsker forumet
Tusen takk for det
Ja, det håpe æ å 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke vi heller, men får nok time i begynnelsen/midten av mars tenker jegHåper han får til å bli med på oul her og, men det er nok en stund til. Har ikke fått time der enda..
Alt gikk bare braDen lille sprella å koste seg inni den lille hula si
Hjerteslagene lå på 170slag i minuttet
ÅÅÅÅ, jeg er så glad
Kan ikke fatte at den lille faktisk er sprell levende å frisk
Ingen kromosonfeil å ikke ryggmargsbrokk som han kunne se, tross at jeg ikke har tatt folat i dette svangerskapet. Trengte ikke ta folat den siste tiden fram til uke 12 heller
Den lille målte over 4cm så er derfor ca 10+6-11 uker gravid istede for 10+1 som er regnet ut etter menstruasjon. Jeg velger å stole på at målene på den lille stemmer. Det samme sa de med guttungen, ca 3-4 dager fram på tidlig ul i uke 13 å det stemte så å si helt rett da han kom til verden på tidligultermin![]()
Så bra! ingenting er bedre nn å fått bekreftet at alt er som det skalGrugleder meg til min tidlig UL jeg, har ikke fått noe brev enda, men håper det ikke blir så lenge til
![]()
så godtå slippe innvendig ULhehe
er 8+1 idag, skal få UL i uke 10/11, så må nok ha litt tolmodighet enda
Men har vært så heldig å fått hyperemesis da, så litt stusslig for tida, men heldigvis er nå faren for SA minst når man har sterke symptomerer ihvertfall trøsta mi det
)