mammatilM&L
Elsker forumet
Tusen takk for det Ja, det håpe æ å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke vi heller, men får nok time i begynnelsen/midten av mars tenker jeg masse lykketil og håper mannen din får bli med å dele gleden med degHåper han får til å bli med på oul her og, men det er nok en stund til. Har ikke fått time der enda..
Alt gikk bare bra Den lille sprella å koste seg inni den lille hula si Hjerteslagene lå på 170slag i minuttet ÅÅÅÅ, jeg er så glad Kan ikke fatte at den lille faktisk er sprell levende å frisk Ingen kromosonfeil å ikke ryggmargsbrokk som han kunne se, tross at jeg ikke har tatt folat i dette svangerskapet. Trengte ikke ta folat den siste tiden fram til uke 12 heller
Den lille målte over 4cm så er derfor ca 10+6-11 uker gravid istede for 10+1 som er regnet ut etter menstruasjon. Jeg velger å stole på at målene på den lille stemmer. Det samme sa de med guttungen, ca 3-4 dager fram på tidlig ul i uke 13 å det stemte så å si helt rett da han kom til verden på tidligultermin
Så bra! ingenting er bedre nn å fått bekreftet at alt er som det skal Grugleder meg til min tidlig UL jeg, har ikke fått noe brev enda, men håper det ikke blir så lenge til
så godtå slippe innvendig UL hehe
er 8+1 idag, skal få UL i uke 10/11, så må nok ha litt tolmodighet enda
Men har vært så heldig å fått hyperemesis da, så litt stusslig for tida, men heldigvis er nå faren for SA minst når man har sterke symptomer er ihvertfall trøsta mi det)