Tidlig ul

Mrs.J

Elsker forumet
Da har jeg bestilt time til ultralyd. 24.7. Da er jeg 7+5 uker :-) Trenger å se et dunkende hjerte før dette virkelig går opp for meg :-) 

Hvor gjør du det? Og hvordan får du det? Må du betale for det selv? Ev hvor mye? Nysgjerrig her serru!! ;) Neida, bare lurte litt, og da ble det litt mye på en gang. Jeg kunne tenkt meg det selv å. :)

Lillian84 skrev:
Hvor gjør du det? Og hvordan får du det? Må du betale for det selv? Ev hvor mye? Nysgjerrig her serru!! ;) Neida, bare lurte litt, og da ble det litt mye på en gang. Jeg kunne tenkt meg det selv å. :)

Hei :)

Siden jeg bor i Østfold så tar jeg det på Knøttet ultralyd i Moss. Har vært der flere ganger tidligere og er veldig fornøyd. Det er en privat klinikk, så jeg må betale selv. Mener det er 600,- eller 800,-

Ok, det var ikke ille, tror jeg må undersøke litt rundt her. :) Det er verdt det! ;)

Måler de neseben og nakkefold eller er det kun for å se om hjertet slår?

Lillian84 skrev:
Ok, det var ikke ille, tror jeg må undersøke litt rundt her. :) Det er verdt det! ;)

Jeg syns i alle fall det :) 

*Belle* skrev:
Da har jeg bestilt time til ultralyd. 24.7. Da er jeg 7+5 uker :-) Trenger å se et dunkende hjerte før dette virkelig går opp for meg :-) 

Åh, det skal jeg og...klarer ikke å gå uten å vite heeeelt sikkert!

tjohoo skrev:

Nei, det står spesifisert at de ikke gjør det. Hva er det for?

Kakaka skrev:

*Belle* skrev:

Åh, det skal jeg og...klarer ikke å gå uten å vite heeeelt sikkert!

Derfor jeg også ville det. Blir brått virkeligere da. :)

*Belle* skrev:

tjohoo skrev:

Nei, det står spesifisert at de ikke gjør det. Hva er det for?

Nakkefolden måler de for å se etter downs syndrom, men det er ikke mulig før ca uke 12.

Oi det var tidlig å bestille. Pleier det å være venteliste? Trodde man nesten kunne komme på dagen.. Tenker nok å ta tidlig ul ca 8 uker, det er en uke før ferie så forhåpentligvis blir det en fantastisk ferie :)

Er nok ikke vanlig å få komme inn på dagen om det er for å se at det lille hjertet har begynt å gjøre jobben sin, så det kan være lurt å bestille time i god tid :)Jeg skal også på tidlig ul, skal inn forhåpentligvis 6 juli, er da nesten 7 uker på vei, og bare må se før jeg drar på ferie :D

Glad legen min har ultralydapparat...får en liten titt på hver kontroll :)

lilla83 skrev:
Oi det var tidlig å bestille. Pleier det å være venteliste? Trodde man nesten kunne komme på dagen.. Tenker nok å ta tidlig ul ca 8 uker, det er en uke før ferie så forhåpentligvis blir det en fantastisk ferie :)

Ville være ute i god tid pga ferien. Hun kommer hjem fra ferie den uka jeg skal dit :-)

lucky mama skrev:
Er nok ikke vanlig å få komme inn på dagen om det er for å se at det lille hjertet har begynt å gjøre jobben sin, så det kan være lurt å bestille time i god tid :)Jeg skal også på tidlig ul, skal inn forhåpentligvis 6 juli, er da nesten 7 uker på vei, og bare må se før jeg drar på ferie :D

Det blir spennende :) Ja er lurt å bestille i god tid nå som vi havner midt i ferien :)

tjohoo skrev:
Glad legen min har ultralydapparat...får en liten titt på hver kontroll :)

Oooooh, heldiggris!! Det skulle jeg ønske min hadde også, men nei da :-P

Back
Topp