Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gjør du det? Og hvordan får du det? Må du betale for det selv? Ev hvor mye? Nysgjerrig her serru!! ;) Neida, bare lurte litt, og da ble det litt mye på en gang. Jeg kunne tenkt meg det selv å. :)Lillian84 skrev:
Kakaka skrev:
Da har jeg bestilt time til ultralyd. 24.7. Da er jeg 7+5 uker :-) Trenger å se et dunkende hjerte før dette virkelig går opp for meg :-)*Belle* skrev:
Åh, det skal jeg og...klarer ikke å gå uten å vite heeeelt sikkert!
*Belle* skrev:
Måler de neseben og nakkefold eller er det kun for å se om hjertet slår?tjohoo skrev:
Nei, det står spesifisert at de ikke gjør det. Hva er det for?
Oi det var tidlig å bestille. Pleier det å være venteliste? Trodde man nesten kunne komme på dagen.. Tenker nok å ta tidlig ul ca 8 uker, det er en uke før ferie så forhåpentligvis blir det en fantastisk ferie :)lilla83 skrev:
Er nok ikke vanlig å få komme inn på dagen om det er for å se at det lille hjertet har begynt å gjøre jobben sin, så det kan være lurt å bestille time i god tid :)Jeg skal også på tidlig ul, skal inn forhåpentligvis 6 juli, er da nesten 7 uker på vei, og bare må se før jeg drar på ferie :Dlucky mama skrev: