Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har vært på tidlig ul.. Når var dere på dette?*lmk88* skrev:
Jeg har fått time til tirsdag og er da 6+3
Har vært i uke 6+3, uke 8 og uke 13, ville anbefalt deg å vente til uke 8 egentlig, tidligst. Du ser veldig, veldig lite i uke 6, men hjertet banker da! Da jeg var i uke 6+3 var alt bra, men fosteret døde en uke etterpå. Etter uke 8, om alt da er bra, er sjansen mye større for at det går bra! Så om du orker å vente så lenge, og kan bytte, ville jeg gjort det om jeg var deg :) Personlig synes jeg det føles tryggere i uke 8+ hvertfall og det er mer å se.Mazter skrev:
Hva slags grunner har dere for å få/ta ultralyd så tidlig i svangerskapet?Mamii 26 skrev:
Selv har jeg diabetes, så får automatisk tidligere ultralyd, og flere i svangerskapet enn normalt. Men fikk ikke time hos legen min før 8. juni, og da blir jeg sikkert henvist til ultralyd etter det. Husker ikke fra forrige gang hvor lang tid det tok, men sist var jeg til ultralyd i uke 9+6. Så derfor lurer jeg på hvordan dere får så tidlige utralyder? Er det fordi dere bestiller hos privat da eller?
Just wondering :)