Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 71625
Se på denne vakre skapningen her a! :-D Hjerte slo som bare det og den sprella rundt <3 Menstermin stemte enn så lenge, så er 9+5 idagNy ul om 4 uker!
Mars 2015
![]()
Å så herlig!!
J skal på tidlig ul uke 9+6, gleder meg!!
Du skal ha en til i uke 14, er d privat eller fikk du d ekstra i så fall hvorfor??
Håper på d samme evt![]()
Hun spurte om jeg ville ha en ul om 4 uker for å se at alt var bra. Var offentlig, men i nord, så de har ikke så alt for mange gravide her
Hadde en BO i Mars, og har hatt 3 PA tidligere i livet.
Har vært veldig stressa og bekymra så kan være derfor jeg får en ekstra ul, stress er jo ikke bra for nurket.
Mars 2015
![]()
Ok, skjønner.
J hører nok m de når j er der. Er ganske stressa selv etter 1 sa og 1 ma i uke 12 begge to. Sånn sett har j VELDIG lyst på en ul etter uke 12 for å se at alt er greit. Bare "flaks" at vi oppdaget ma da d var privat ul, hvis ikke kunne j gått m d til uke 18, og d hadde jo IKKE vært bra.
Lov å håpe på ekstra ul i hvertfall
Masse lykke til til deg!!
Takk for d!Håper virkelig de skjønner deg og gir deg god oppfølging! Ingenting er verre enn å være usikker og redd! Masse lykke til til deg også
Mars 2015
![]()